Bukefalos 28 år!

Fel att ligga med två bröder?

Har gjort det :D:up:

Som några tidigare skrivit, så länge den man har sex med är med på det så kör på! Sen får dom reda ut sin relation på egen hand..
 
Lite lustigt ändå... många verkar ju tänka att det är helt ok att ligga med och/eller bli ihop med en god vän till ett ex. Men tydligen inte ett syskon? Jag fattar ju att det är skillnad på syskonrelationer och vänskapsrelationer, men om någon avstår att ligga med en annan för att "inte trassla till en syskonrelation", är det då helt ok trassla till en vänskapsrelation?

För egen del hade jag väl bara varit glad om det dykt upp någon som jag attraherades av som även attraherades av mig osv. Eventuella relationer till andra hade då varit ointressanta (förutsatt att både jag och den andra var singlar, i öppet förhållande eller liknande. Jag är inte allt för förtjust i otrohet.)
 
Lite lustigt ändå... många verkar ju tänka att det är helt ok att ligga med och/eller bli ihop med en god vän till ett ex. Men tydligen inte ett syskon? Jag fattar ju att det är skillnad på syskonrelationer och vänskapsrelationer, men om någon avstår att ligga med en annan för att "inte trassla till en syskonrelation", är det då helt ok trassla till en vänskapsrelation?
Ja, jag sitter också här och är helt förvånad. Jag hade aldrig legat med ett ex bästa kompis, så varför skulle jag ligga med någons bror? Varför vill man liksom gå hela laget runt? Jag tänker inte så mycket på killarna i frågan, utan mer på mig själv. Jag vill inte vara någons engångsligg, jag vill inte att en man ska ha den synen på mig för jag tycker att jag är värd mer än så. Samtidigt är jag ju för att alla människor ska ha så mycket sex de vill. Blir själv lite förvirrad vad jag egentligen tycker och tänker. Kanske är det så att andra får ha sex med vem de vill, men att jag lägger in mer "moral" i det hela?!
 
Jag och en kompis har olika åsikter.
Scenario: du ligger med en person, ett ons utan känslor och båda är med på att det bara är ett ligg. Senare hamnar du i säng med denne persons ena syskon.
Min kompis menar att syskon 2 är off limits och att det kan splittra en familj om man ligger med två syskon utifrån dessa premisser.
Så ärade buke, vad tycker ni?
Edit: jag är alltså inte av den åsikten utan tycker att sex bara kan vara det.

I detta scenario, inga problem kör på. Hade det funnits andra omständigheter kan svaret bli annorlunda.
 
Been there, Done that. Dessa två bröder har jag dessutom träffat på när jag var i förhållanden och var anledningen att jag insåg att förhållandena inte längre funkade. Har fortfarande lite sporadisk fb-kontakt med båda. Har bytt stad.
 
Ja, jag sitter också här och är helt förvånad. Jag hade aldrig legat med ett ex bästa kompis, så varför skulle jag ligga med någons bror? Varför vill man liksom gå hela laget runt? Jag tänker inte så mycket på killarna i frågan, utan mer på mig själv. Jag vill inte vara någons engångsligg, jag vill inte att en man ska ha den synen på mig för jag tycker att jag är värd mer än så. Samtidigt är jag ju för att alla människor ska ha så mycket sex de vill. Blir själv lite förvirrad vad jag egentligen tycker och tänker. Kanske är det så att andra får ha sex med vem de vill, men att jag lägger in mer "moral" i det hela?!

Vad olika vi alla är :)
Jag har inget emot att ligga med ett ex bästa vän. Varför ska personen som är ett ex styra mitt sexliv..Jag tycker inte heller att man går laget runt för man har sex med syskon eller ex+bästa vän.
 
Jag hade nog aldrig kunnat varken ligga med eller dejta två syskon. Jag hade heller aldrig kunnat ligga med någon som jag vet har varit med min syster. Det hade bara varit jättekonstigt.
Men, jag ser inget som helst fel i det. Syskon är ju ofta lika, så det är väl inte jättekonstigt att om man gillar en så gillar man den andra också.
 
Jag tänker att det måste få vara upp till dem. Om de inte ser några problem med det så är det väl bara att köra på.
 
En trekant med två bröder skulle kännas lite märkligt faktiskt men jag har aldrig känt mig lockad av en trekant oavsett släktskap.

I övrigt så får väl vuxna personer göra vad de vill. Dock har jag aldrig känt mig attraherad av bröderna till de jag varit ihop med, inte ens exets tvillingbror ;) :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 551
Senast: jemeni
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 729
Senast: Ramona
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 836
Senast: a1agnlju
·
Övr. Barn Nytt nick osv. Ja ni fattar... Jag behöver hjälp med att reda i dessa tankar med andra. Jag är bonusförälder åt två härliga ungar, den...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 824
Senast: Nicknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Färsk/frystorkat foder
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp