Bukefalos 28 år!

Fel att ligga med två bröder?

Det normala är att det finns spärrar för sex mellan syskon. Om dessa spärrar inte finns så behöver man nog fundera rejält på orsakerna till varför det är så.
Jag frågar eftersom jag vet två syskon som haft sex. Båda var med på det. En av dem är adopterad. Är det mer förlåtligt då tycker ni?
(Jag lägger själv ingen värdering i det)
 
Tycker inte det är fel men det är inget jag skulle rekommendera. Blir väldigt komplicerat och trassligt, inte något för den som gillar ett lugn liv fritt från drama.
 
En trekant med två bröder skulle kännas lite märkligt faktiskt men jag har aldrig känt mig lockad av en trekant oavsett släktskap.

I övrigt så får väl vuxna personer göra vad de vill. Dock har jag aldrig känt mig attraherad av bröderna till de jag varit ihop med, inte ens exets tvillingbror ;) :D

Där skulle helt klart min gräns gå. Det skulle vara för incestöst för att jag skulle delta i något sådant.
Jag tänker mig att det blir mindre av en faktisk trekant och mer av ett V.
 
Vet en tjej som har barn med två bröder, dejtade den ena och fick barn, sedan gick hon över till brorsan och fick barn med honom. Och nej, bror nr 1 har inte dött eller dylikt. Jag kan inte låta bli att undra lite över hur släktmiddagar etc ser ut där O_o

Jag har f ö legat med samma kille som min syster, men aldrig i hela jäkla livet att jag hade gjort det samtidigt som henne. Det är ju incestuöst så det skriker om det. Jag har ingen längtan efter att ligga med mina familjemedlemmar.

Och för att svara på frågan så hade jag kanske eventuellt kunnat ligga med bröder om båda tillfällena hade gällt enbart sex och det varit ett bra tag emellan. Men spontant hade jag inte känt mig särskilt bekväm med tanken.
 
Äsch, jag hade tyckt det var lite kul och skratta åt det bara! Om det bara råkade bli så, jag skulle väl inte planera att gå efter ett tidigare liggs bror, det känns lite konstigt.
Jag tycker att så länge alla inblandade är med på att ligga och det inte är emot lagen, så är det väl bara att köra på. Skulle förmodligen kunna ligga med båda bröderna samtidigt också efter några drinkar, sån är jag :p
 
Jag tror aldrig jag tidigare varit med om (i någon tråd någon gång) att så många svar på olika sätt gjort mig så konfunderad som i denna tråd.
 
Äsch, jag hade tyckt det var lite kul och skratta åt det bara! Om det bara råkade bli så, jag skulle väl inte planera att gå efter ett tidigare liggs bror, det känns lite konstigt.
Jag tycker att så länge alla inblandade är med på att ligga och det inte är emot lagen, så är det väl bara att köra på. Skulle förmodligen kunna ligga med båda bröderna samtidigt också efter några drinkar, sån är jag :p
Det är faktiskt olagligt för syskon att ligga med varandra.
 
Med sina syskon??? Eh NÄ verkligen inte.
Jag blev initierad av ett syskonpar som faktiskt knullade tillsammans med mig bredvid, jag ansågs kysk som inte ville delta.
Men vad vet jag vad som är normalt? Är uppvuxen på katolska klosterskolor, händerna på täcket. 20 bäddsalar med en novisnunna i samma rum bakom en tyggardin.
 
Jag blev initierad av ett syskonpar som faktiskt knullade tillsammans med mig bredvid, jag ansågs kysk som inte ville delta.
Men vad vet jag vad som är normalt? Är uppvuxen på katolska klosterskolor, händerna på täcket. 20 bäddsalar med en novisnunna i samma rum bakom en tyggardin.
Vilken ålder? Det är relevant i frågan. Det är skillnad på två fyraåringar och två elvaåringar eller en fyraåring med en åttaåring
 
Jag känner till en person som var tillsammans med storebror i fem år och så bröt de upp (mot hennes vilja), och två månader senare var hon bror nummer tvås flickvän.

De familjemiddagarna var spända.

Nu har jag ingen syster, men jag har svårt att tro att jag skulle vilja ha min systers avlagda pojkvän om han dessutom hade svårt att acceptera att hon gjorde slut.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 560
Senast: jemeni
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 729
Senast: Ramona
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 836
Senast: a1agnlju
·
Övr. Barn Nytt nick osv. Ja ni fattar... Jag behöver hjälp med att reda i dessa tankar med andra. Jag är bonusförälder åt två härliga ungar, den...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 826
Senast: Nicknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp