Bukefalos 28 år!

FHS- Biljetter

Csillag

Trådstartare
Kan man inte handla dem på plats längre? Var inne på deras hemsida där dom länkade till ticnet. Vågar man åka dit på ons eller tors och chansa på att där finns biljetter kvar? Menar inträde nu och inte läktare.
 
Sv: FHS- Biljetter

Onsdag och torsdag brukar det inte vara läktarplatser utan man betalar bara Entré och sitter där det finns plats. Så det är nog bara att åka dit och köpa där! Varit så alla tidigare år och jag har varit funktionär där 2 gånger! :)
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 824
Senast: ptr
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 085
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 798
Senast: Rie
·
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 596
Senast: Skye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp