Bukefalos 28 år!

Fina sommarskor?

Wysiwyg

Trådstartare
Jag vill också vara sommarfin och inte leva en sommar till i converse som jag haft året runt i typ fem år nu.

Vill ha fina och inte jättedyra sommarskor, både för vardag och fest :)
 
Sv: Fina sommarskor?

Tips:
Köp kilklack eller rejält bred klack på festskor till sommarfest. Många fester är utomhus, på gräs = ingen hit för klackiga klackar.
Och färg!
Färg für alles!

Alla de här är från bonprix och kostar under 300 spänn:

cti_1000071032.jpg


cuu_1000127180.jpg


cuu_1000127182.jpg


cti_1000071029.jpg
 
Sv: Fina sommarskor?

Tack för tips! Men just högklackat går bort eftersom jag blir typ 1.90 då.

Fina skor hursomhelst, önskar jag kunde känna mig bekväm i klackar :(
 
Sv: Fina sommarskor?

Äh! Jag är 1.80 utan klackar så jag blir oxå jäkligt lång. Men alltid kul att vara någon andra "ser upp till" :p
Sträck på dig och var stolt över din längd
 
Sv: Fina sommarskor?

Tack men jag uppskattar inte att vara över 190 med klackar, är obekväm så det räcker med min oklackade längd.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här dyker upp med jämna mellanrum på forumet. Vi är flera som har eller har haft fobier, både vanliga och ovanliga. Så, har du en...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
10 074
Senast: Enya
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 840
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 974
Senast: Fazeem
·
IT & mobiler Har en gammal MacBook som är typ 13 år. Den funkar ok men börjar bli ganska trött och hänger sig ofta. Har kollat runt på nya datorer...
Svar
2
· Visningar
227

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp