Bukefalos 28 år!

Flytta hem till föräldrarna

Ser att några har hyrt husvagn.
Kan det vara ett alternativ för dig?
Om de/hon/han bor i villa förstås och det finns plats.
Då har nu någonstans dit du kan dra dig undan.
 
Ser att några har hyrt husvagn.
Kan det vara ett alternativ för dig?
Om de/hon/han bor i villa förstås och det finns plats.
Då har nu någonstans dit du kan dra dig undan.

Dom har faktiskt en retrohusvagn på gården... men hur gör man med värme och så? Bor uppe i Norrbotten så det är fortfarande rätt kallt ute vissa dagar :)

Dit borde jag väl kunna fixa mobilt bredband kanske?
 
Dom har faktiskt en retrohusvagn på gården... men hur gör man med värme och så? Bor uppe i Norrbotten så det är fortfarande rätt kallt ute vissa dagar :)
Dit borde jag väl kunna fixa mobilt bredband kanske?
Tja, det fanns ju åtminstone tidigare några stycken som bodde året om i husvagn vid Vallsbergets skidanläggning (Piteå) så helt omöjligt borde det inte vara.
Februari är väl värst, men sedan har vi ju vår, sommar och höst när det bör vara fullt möjligt.
Värt att kolla upp?
 
Dom har faktiskt en retrohusvagn på gården... men hur gör man med värme och så? Bor uppe i Norrbotten så det är fortfarande rätt kallt ute vissa dagar :)

Dit borde jag väl kunna fixa mobilt bredband kanske?
Värme, dra en sladd från huset och ställ in en elkamin.
Bredband, det beror väl på päronen, har dom fast telefon kan du/dom ju oftast få fast bredband
och routern som levereras med har ju wi-fi så du lär kunna surfa på den i vagnen.
 
Knappast osympatiskt i min mening, lyssna kan man ju göra men det spelar nog ingen roll vad man säger, tyvärr.
Här förstår jag inte vad du menar. Säga vadå? Om någon är ledsen och sårad så lyssnar man och tröstar så gott man kan. Det borde vara till hjälp att den ledsna och sårade personen känner sig sedd och älskad? Eller menar du att dina vänners barn aldrig repar sig igen efter sina förhållanden?
 
Jag har nog börjat förlika mig med tanken att bo hos dom nu... när det fått gro ett tag.
Bor kvar hos exet till sista februari iallafall.

Har anmält mig till en löpargrupp så jag kommer iväg och träffar folk och kommer bort från mamma och pappa.
Dock så håller jag tummarna att jag får nån av lägenheterna jag sökt (plats 2 och 3...) men det får jag veta nästa vecka!
 
Vet inte om nån är intresserad av hur det gått. Det blev snabbare flytt än tänkt p.g.a en respektlös grej som hände under helgen.

Har nu bott hos föräldrarna i nästan en månad. Känner mig gravt deprimerad. Åker in till stan och promenerar, har fått bo hos kompisar några helger... men det är jäkligt tungt.
Mina föräldrar är iallafall tålmodiga, snälla och respekterar att jag vill vara för mig själv :heart

Går inte framåt alls med bostad.. funderar nästan på att köpa, men har inte kontantinsats osv och vet inte hur man gör då.

Fick sms av arbetsgivaren om att semestern ska vara inne 31 mars.. ska jag bo kvar där så kommer jag inte ta ut nån semester..
Nä. Usch. Ville bara skriva av mig.

Mvh/bitter
 
Trist! Men tänk att det är tillfälligt!
Jag hade nog inte haft några större problem med att bo en period hos mamma. Hon har en stor gård och jag skulle kunna bo i en egen stuga på gården. Vi har ungefär samma intressen: rödvin :angel:
Nej men klart det skulle bli lite segt i längden, men absolut inte outhärdligt för en begränsad period!
Pepp pepp! (haha det blev ju lite kul nästan) :D
 
Trist! Men tänk att det är tillfälligt!
Jag hade nog inte haft några större problem med att bo en period hos mamma. Hon har en stor gård och jag skulle kunna bo i en egen stuga på gården. Vi har ungefär samma intressen: rödvin :angel:
Nej men klart det skulle bli lite segt i längden, men absolut inte outhärdligt för en begränsad period!
Pepp pepp! (haha det blev ju lite kul nästan) :D

Ja hade det varit så hade det nog gått lättare :D mina dricker knappt alls. Bor ju i datarummet på en stenhård bäddsoffa.. blir inte så mycket till privatliv..
 
Jag vet! Mina är så himla toffliga också..
Får välja väldigt fritt så det är rätt bra :)

Ja men dåså! :D :banana:
Det är ju jättebra att du kan välja fritt! Jag vet inte ännu hur/om/när/vart jag ska vara ledig i sommar men annars hakar jag gärna på ngt (du kan ju ha mig som reserv om allt annat skiter sig ;) )
 
Jag har ju min lilla attackpudel :D
img_20160823_164510_57be94692a6b22a462a68684.jpg
Åh, det är dom som pussar ihjäl en :nailbiting:
 
Ja men dåså! :D :banana:
Det är ju jättebra att du kan välja fritt! Jag vet inte ännu hur/om/när/vart jag ska vara ledig i sommar men annars hakar jag gärna på ngt (du kan ju ha mig som reserv om allt annat skiter sig ;) )

Ska faktiskt till Stockholm i maj! Kan kolla exakta datum (fredag-måndag iallafall) hade vart kul o ses :)
 
Ska faktiskt till Stockholm i maj! Kan kolla exakta datum (fredag-måndag iallafall) hade vart kul o ses :)

Ja vad kul!! Jag är utomlands första veckan i Maj annars ska jag nog vara på plats tror jag! :D
 

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 957
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 804
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 422
Senast: Mabuse
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 622
Senast: Nixehen
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp