Bukefalos 28 år!

För de som vill veta mer angående raser eller få hjälp att välja ras

Sampi

Trådstartare
Då det blev mycket diskussioner och frågor om raser i tråden där vi uppdaterar så startade jag denna tråd för att göra frågor, svar och diskussioner om raser och rasval lättare att överskåda.

Bilden nedanför visar en mittelspitz 16 månader gammal och en valp av rasen finsk lapphund. Jag tänkte att den passade bra ihop med temat. Gosedjuret vet jag inte vad det är för ras på.
350oron.jpg
 
Fast är det något det inte blir, så är det överskådligt. Jag tycker att de som vill ha rastips ska få skapa egna trådar även i fortsättningen. I en sån här tråd kommer de att drunkna i varann, det kommer bara att bli rörigt. Jag gillar att läsa rasvalstrådar - men en tråd per person blir det enda vettiga att följa.
 

Liknande trådar

Relationer Har en man som hör av sig till mig med jämna mellanrum i snart 6 år nu. Vi var kollegor och hade eventuellt någon form av kemi en kort...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 908
Hundavel & Ras Inviger mitt nya medlemskap på buke med att starta ännu en ras tråd...... Men efter att läst era kloka svar o diskussioner i årtal kan...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 792
Senast: jerseyko
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 817
Senast: Loons
·
Hundavel & Ras Halloj! Nu är det snart dags att börja välja ras, har funderat några månader på vilka raser som ska kunna passa mig. Har haft två...
2
Svar
38
· Visningar
7 078
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp