Bukefalos 28 år!

För oss som inte har qh och paint ;)

lakrits

Trådstartare
Jag vill se bilder på andra raser än quarter och paint som används inom western.
Hur många är vi här som har det egentligen. Den större delen kanske eller är det bara vi som märks/syns mest :D.

Här är mina i alla fall...

(bortse från hans märke på nosen)
IM000801.jpg

I363503W364H546V20070504T190814Z.jpg
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Vad är det för raser? :P
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Jag har ju min gamla travarvalack ;)




 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Thornbird: Gudva fina,snygga ni är!
Han är bra snygg din travare iallafall. Men han har ju bra stam oxå.

Jag vill också lägga in bilderna direkt på sidan här.
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Tack! :)
Jo, han har väl hyfsad stam för travet (eller hade på den tiden som hans travkarriär begav sig), men det hjälpte inte :p Han är nog faktiskt mer lyckad som westernhäst i så fall, och det säger väl allt! :D
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

För att lägga in bilderna direkt på sidan så lägger du först upp dem på internet. Tex www.photobucket.com eller liknande, precis som vanligt.

Sen högerklickar du på bilden, klickar på "egenskaper" och kopierar där det som står bakom "Adress (URL)".

Gå in på buke och skriv ditt inlägg. Klicka på denna symbol
insertimage.gif
ovanför rutan du skriver i och klista in adressen du nyss kopierat i den rutan. Klicka på OK och bilden ligger inne. Du ser hur den ser ut när du klickar på förhandsgranska.

:)
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Här är ytterligare en Haflinger som ska användas inom western (suddig bild, men han kanske syns ändå :D):
IMAG0219.jpg
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Säger som Gordon, har är väldigt fin din kille :)
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Visst är de fina haflingerna ?
Har sett ett par ekipage som är riktigt, riktigt duktiga.

Ska bara banta min, rida igång han , träna och förhoppningsvis komma ut lite till våren. Målet är väl nån koklass på chappen i sommar ;).
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Ja, dom är verkligen fina :love: Mycket häst i liten förpackning. Min behöver muskla sig och jobba igång en bättre kondis, men han är i bra grundskick.

Till er andra: Vilka finingar!
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Mycket häst i liten förpackning är rätt ord.
Naiv som jag var så trodde jag att det var en lugn och stadig kille jag hade...tji fick jag ;)
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Okej då. :D

Jag gillar inte att placeras i fack så här kommer mina bidrag :banana:

Jolly, varmblodsvalack 15 år, rids här för första gången på ca tre år:

Anna_Ragge1.jpg


Anna_Ragge3.jpg


Sheya, Svensk Ridponny 17 år (den vet jag att någon här känner igen ;)) första gången vi rider henne här hemma också:

071015167-ndrad.jpg


Om ryttaren ser lite oengagerad ut är det därför att det är första gången på ryggen på dessa två hästarna och det handlade bara på att känna på dom och låta dom sköta sig själva lite grann. Nu är dom lite mer igång och rundar på sig i kroppen och formen vartefter.... nya bilder kanske kommer framöver.

malumbub tog bilderna!
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Varmblodsvalacken var ju enormt vacker! *kippar efter luft*
Ridponnnyn var också fin, men mums för den första!

Lakrits: Hehe, jag tror att dom blir kolugna när dom väl bott in sig, men innan des så är det ju rätt mycket stridsvagn i dom. ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 458
Senast: WBanna
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
470
Senast: hamilton1
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 731
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 259
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp