Bukefalos 28 år!

För oss som inte har qh och paint ;)

Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Det hoppas du va?...:smirk:...glöm inte att jag är "gammal" så jag förvånas inte så lätt...:cool:...:rofl:
OK, Piraya, det är bara skryt ! Det är ju inte storleken det hänger på - det är hastigheten ( som mäts i antal meter / sekund!) :smirk:
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

*kl*

Äsch...vad sjutton...slänger in en ny bild på "Brunte".
Han fick ju en egen tråd men kan väl få vara med här på ett hörn igen.

*lakrits tänker, eller har jag redan lagt in den..nä det tror jag inte*

PICT0242.jpg
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Då kontrar jag väl med att lägga in en bild på nya hästen. Hon har inga muskler att tala om, har inte blivit riden sen i somras. MEN hon är en skön dam som jag tror kommer bli en riktig stjärna :) Dessutom har jag blivit kär i henne....

82105_1202660606.jpg


Äsch, jag slänger med en bild på lilla Mardan också...hon har musklat sig väldigt bra och är fin i hullet numera. Det syns att det är hälften paint i henne, tycker jag. Träningsbilder kommer så småningom!

37830_1202660751.jpg
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Då kontrar jag väl med att lägga in en bild på nya hästen. Hon har inga muskler att tala om, har inte blivit riden sen i somras. MEN hon är en skön dam som jag tror kommer bli en riktig stjärna :) Dessutom har jag blivit kär i henne....

82105_1202660606.jpg


Äsch, jag slänger med en bild på lilla Mardan också...hon har musklat sig väldigt bra och är fin i hullet numera. Det syns att det är hälften paint i henne, tycker jag. Träningsbilder kommer så småningom!

37830_1202660751.jpg
Ser inga bilder.
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Meeen....ledsen jag blir...de ska ju fungera... Har kopierat bildinfon från min hemsida, men det blir ju alltid strul när jag ska göra tekniska saker, verkar det som. Kan inte alla på buke bara komma hit och hälsa på? Så får ni se dem live, liksom :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 259
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 803
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 401
Senast: Milosari
·
Träning I kölvattnet av Helgstrandsskandalen vill jag slå ett slag för grundridning (och markträning) och då menar jag inte lätt klass, utan...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
8 084
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp