Förhandstitta på Ponnyakuten

Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

sedärja. Jag brukar inte vänta så slaviskt men ligger hemma sjuk sen nästan en vecka tillbaka :p Trodde det kom ut på söndagar vid 19. Tack för infon iaf!
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Håller nog med dig lite. Inte i irritationskänslan, men däremot undrade jag också lite över föräldrarnas del i det hela. Alla kan väl inte vara häst-okunniga?
Att låta en liten tjej ha en häst som vänder arslet till och sparkar i boxen lixom. :crazy:


Men å andra sidan, så de flesta problemen som visades var ju ändå ganska "simpla" och inget som en vanlig tränare eller hästkunnig människa inte kunnat hjälpa till med.
Jag blev tom lite frustrerad när jag såg fel som vissa ryttare gjorde. Haha.
Skulle varit mer intressant om det var rejäla problem, men det hade kanske varit lämpligare med vuxna deltagare i ett sånt program :angel:
Sen är det väl i första hand riktat till barn, så jag har väl inget att säga till om, sas :p

Eftersom det är TV så sorterades en hel del bort som hade värre problem som satt djupare...de ville väl inte att Tobbe mfl skulle misslyckas!:angel:
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

irriterande att det inte läggs ut.. har ju väntat en heel vecka nu, haha! känns som om jag är 14 år igen :)
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

ja, jag såg det - äntligen! var ju superbra :)
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

lånar min egen knapp :D

Det enda jag störde mig på i detta avsnittet var att domaren sa balangs! :rofl:
Det var kul att se dem liiite mer till häst än innan med :P
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Det enda jag störde mig på i detta avsnittet var att domaren sa balangs! :rofl:

De gjorde jag med. Och att killen med vita ponnyn satt på fel sittben hela tiden, och den andra killen, det verkade som han höll med honom hela tiden för att ha en kompis :p
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Det enda jag störde mig på i detta avsnittet var att domaren sa balangs! :rofl:

Det märkte jag med. :p
En sak till om vi ska märka ord, Brink sa "sparka på" under deras privatlektion.
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Eftersom det är TV så sorterades en hel del bort som hade värre problem som satt djupare...de ville väl inte att Tobbe mfl skulle misslyckas!:angel:

Jag tror helt ärligt inte att ekipagen valdes pga problemen alls, varken för att de var för svåra eller för lätta för Tobbe & co.
Jag är tämligen säker på att man valde ekipage som hade ryttare som passar i tv. Samtliga barn är ganska vältalade och gör sig bra i tv.

Det har inget med hästarna eller problemen att göra.
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Jag tror helt ärligt inte att ekipagen valdes pga problemen alls, varken för att de var för svåra eller för lätta för Tobbe & co.
Jag är tämligen säker på att man valde ekipage som hade ryttare som passar i tv. Samtliga barn är ganska vältalade och gör sig bra i tv.

Det har inget med hästarna eller problemen att göra.

Du har säkert helt rätt i det med! Även om jag nog är övertygad om att TV inte ville misslyckas heller....:angel::cool:
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Det enda jag störde mig på i detta avsnittet var att domaren sa balangs! :rofl:
ja med, och inte bara en gång, men hon var säkert bra domare ändå. :)
sen hade jag gärna sett mer av själva ridningen, man får se bara korta snuttar.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

har sett program 5 o tyckte att det var toppen!! Speciellt Marias inlägg om (mina efterlängtade!!) säkerhetsaspekter!! underbar lektion om noggranhet bacic ridning o ledarskap! Även bra repetition m mkt känsla av Tobbe vid lastning. Getting better:))
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Håller med!

Tänk om man hade haft en ridlärare som Maria när man var liten... :love:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Prestigefyllda Mästarnas mästare är redan i gång, men det är först på söndag som vi får se Maria Gretzer i startgroparna. Bland annat...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: Gunnar
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
803
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 108
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 210
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp