Förhandstitta på Ponnyakuten

Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Jag kommenterade också det och i mailet från Sjörup svarar kvinnan:

"Programmen är filmade så som tränarna tränar. !
Vad det gäller "orättvist att en fick stanna kvar,,,,,,,,,, Ser fortsättningen.

Så ge serien en chans och se alla avsnitten, så "hänger" det samman.
Sedan om tränarna väljer att göra saker är de ju deras enskilda uppfattning.

Önskar Dig en trevlig dag ! "
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Jo jag förstod det jag menade mest att du skulle ställa den frågeställningen till kvinnan du mailat med. Det var egentligen inte riktat till dig utan till den som skrivit mailat du citerat från. Det blev nog lite otydligt från min sida ursäkta
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

ok jag förstår!!:) Det ska bli intressant om de svarar från TV produktionen...sista mailet från Sjörup (Tobbes gård) svarade kvinnan att hon skickade mitt svar till redaktionen.
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Varje måndag kommer det ut nya avsnitt på svt play!
gå in på www.svt.se och sedan klickar du in på Svt Play och söker ponnyakuten ! :laugh:

Varje Måndag !
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Varje söndag.
Det som går på tv nästa söndag finns uppe nu på weben
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

kl

Tyckte också synd om tjejen som inte fick följa med till Brink, men jag tror nog att dom har klippt till serien så att denna tjejen får träffa honom senare också, konstigt annars.
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Jag har bara sett en enda ponny ute. och det var den vita ponnyn, ryttaren son var rädd för att hoppa.


Sen tänkte jag oxå på när de last tränade så hade tjejen ju på sig hjälm och vantar och hade longerlina, mkt bra. Men sen så står tobbe med en dressyr pisk utan vantar och utan hjälm???????? hur gick det ihop.

Och jag tyckte oxå så synd om tjejen som inte fick följa med till Brink jag hade blivit sååå besviken om jag hade fått träffa Kisti ist för Brink. Hur tänkte man där.
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

KL

Drar inte alla över samma kam men tex ponnyn som vänder rumpan till i boxen och dottern måste RINGA sin mamma om hjälp. Mamma ska finnas på plats från början, hon vet ju om problemet dessutom. Sen vet jag inte om kvastmetoden är en bra metod att lära ut till dottern
:crazy: :confused:
.

Känner både Olivia & hennes mamma, och tro mig; den mamman gör allt hon kan för att hjälpa till så ofta som möjligt! Det är sällan jag ser Olivia ensam i stallet, men du måste ju också förstå att mamman inte kan finnas till hands dygnet runt. Hon har ju också ett liv att sköta, med jobb och andra barn som kräver uppmärksamhet t.ex. Dessutom tror jag det kan vara bra som liten att lära sig att ta saker i egen hand ibland, och att lära sig att lösa problem själv, utan mamma. Självklart inte om detta innebär en säkerhetsrisk, men att kräva att mamman ska finnas tillgänglig för sin 13-åriga dotter dygnet runt är väl kanske lite starkt?

Ska också poängtera att fallet ibland framställs lite värre än vad det faktiskt är, det är alltså ingen mördarmaskin till ponny vi snackar... Sedan håller jag med dig angående kvastmetoden, men det är väl något de förhoppningvis ska få ändring på under programmets gång. :)

Vad gäller allt som alla andra skrivit håller jag med om det mesta, inte minst att det var fruktansvärt dåligt av Jan Brink att rida utan hjälm inför en grupp barn (och TV-kameror, för den delen) som behöver lära sig ett och annat om säkerhet! :mad: Rätt dåligt att rida utan hjälm över huvud taget, om jag får säga mitt...
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Ja det undrar jag också! Ska ju läggas ut på söndagarna... nu är ju klockan halv tio...!
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Bra! För det vill man ju se nuu :D
 
Sv: Förhandstitta på Ponnyakuten

Var det inte något tjohej på SVT idag med bandyn och sändningarna från världscuphoppningen? Jag fick för mig att jag såg en sjukt argsint tråd här på buke med det innehållet. :)

BANDY ÄR INTE LIKA MED HÄSTHOPPNING! GRRRR. :devil:

:rofl:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Prestigefyllda Mästarnas mästare är redan i gång, men det är först på söndag som vi får se Maria Gretzer i startgroparna. Bland annat...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: Gunnar
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
803
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 210
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp