Förvaring i stallet

Jag är ganska nöjd med förvaringen i vårt stall. I sadelkammaren har vi hyllor där schabraken ligger och räcken i stallet där täcken hänger, och en täckesängare var. Uppe på vinden är det fritt fram för förvaring, och där har vi 2 dynlådor med täcken i samt en garderob med allt möjligt i, påsar, en de, skydd, schabrak, saker som inte används. Alla har också ett skåp i stallet där man kan hänga saker, hyllor och lådor i. Där har vi allt annat som används dagligen.

Verkligen att rekommendera är dynlådorna om du har ett bra ställe för dom, täckena blir inte dammiga och om dom förvaras i påsen dom kommer med så har man ordning och reda i lådan.
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 526
Senast: Ajda
·
Utrustning För första gången sen öh, nånsin, står jag i ett kallstall med mina hästar. Alltså ett stall som inte har nåt uppvärmt utrymme öht. Nu...
2
Svar
27
· Visningar
2 840
Senast: Diabetikern
·
Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 278
Senast: Whirlie
·
Gnägg Hej! Har haft häst i många år men tog paus för ett par år sedan. Har då haft hopphästar och alltså inga billiga försäkringar. Går i...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp