Bukefalos 28 år!

Folk tror att de ska få rida

Sv: Folk tror att de ska få rida

*kl*

Oj, vilka historier!
Det ända jag vart med om var när jag fick min första häst, då fick jag helt plötsligt dubbelt så många kompisar, men det bet inte på mig.


Men visst skulle släkt o bekanta osv få skritta på min pålla om hon hade vart inriden och van, det kommer säkerligen hända när hon kommit så långt med, men alla dessa tjuvridningar? :eek:
Skulle nog vara rätt lätt för tjuvridare att förstöra min 2åring om något skulle gå fel. Ush!!
 
Sv: Folk tror att de ska få rida

Jag tycker väl man kan få fråga om barnet får rida, det dör väl ingen av? men självklart är ett nej ett nej och att man inte går in till okända hästar trodde jag i min enfald var en självklarhet :confused:

Det värsta jag varit med om var när jag hade en shettis, en massa år sedan. Jag skulle gå in och göra något och en kompis stod utanför och höll hästen. Då kom en granne och slängde upp sin unge, bara sådär, kompisen bara stod och gapade, chockad förståss... Vilka jävla idoioter det finns...:mad:
 
Sv: Folk tror att de ska få rida

mmm vissa tänker inte långt,på ridskolan där jag red så var det några ungar som fick för sig att gå och sadla en häst i privat stallet,
ingen var i närheten just då men sen när jag ledde ut en av mina sköthästar så var det plötsligt två ungar ute på ridbanan med trulle (som har ett rykte att kasta av sina ryttare)tro ni inte jag fick panik.
men som tur han dom inte upp i sadeln tack och lov,för vad skulle jag sagt till trulles ägare om ungen hade ramlat av och skadat sig och inte äns frågat henne om dom fick rida....aaaa får ryssningar av att bara tänka på det.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt hur jag ska börja lr få med allt som jag känner,Får ursäkta om det blir rörigt. gör ett försök. Är en 21 årig tjej som...
Svar
14
· Visningar
2 404
  • Låst
Övr. Barn Eftersom ingen här vet vem jag är eller vem min bekant är tänker jag skriva av mig.... Har en bekant vars barn jag har börjat avsky...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Magdalena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp