Bukefalos 28 år!

Forsättning på bildtråden 3

Vi är bra på mycket jag och min man, men att hålla ögonen öppna på foton är så att säga inte en av dem 🙄 😂

20230604_190555.jpg

(Polaroid-bild från en väns bröllop i helgen)
 
Senast ändrad:
Testade klippmaskinen
Insåg att sonen nog får hjälpa mig att göra klart.
Blev liiiiite kort upptill men eftersom jag är så varm i hårbotten och får utslag så är det bra ändå
Och det växer som ogräs så om ett par veckor är det för långt igen
20230606_112006.jpg
 
Tack! 😍
Den brukar väcka väldigt blandade reaktioner. Vissa skakar på huvudet och tycker att jag är knäpp och andra undrar var den är köpt, för de vill ha en likadan. Tyvärr tror jag inte att tyget finns längre. Iaf inte i den här färgställningen. Men jag älskar mina fisande enhörningar och är glad att jag hann köpa och sy en klänning medan det gick att få tag på tyget. 😁
 
Tack! 😍
Den brukar väcka väldigt blandade reaktioner. Vissa skakar på huvudet och tycker att jag är knäpp och andra undrar var den är köpt, för de vill ha en likadan. Tyvärr tror jag inte att tyget finns längre. Iaf inte i den här färgställningen. Men jag älskar mina fisande enhörningar och är glad att jag hann köpa och sy en klänning medan det gick att få tag på tyget. 😁
Det kan jag tänka mig att den gör 😅 Det är inget jag hade burit själv för jag är inte så bekväm med de flesta mönster men jag ÄLSKAR den!
 
Danke! Jag trodde aldrig jag skulle vara en rosa människa, men jag trivs så bra i de här färgerna. :D
Det är jättesnyggt! Det är kul med de blonda rötterna för det tycker jag inte man ser ofta

Jag hatade allt som var rosa tills en vän sa att jag såg så grå ut i ansiktet när jag hade ljusblått på mig. Så lättpåverkade tonåriga Lyan vågade inte använda ljusblåa tröjor på jättelänge och smygstartade den rosa resan genom att stjäla brorsans rosa byxor eftersom mina likadana var ljusblå 😅
 
  • Hjärta
Reactions: Sel

Liknande trådar

Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2
Svar
33
· Visningar
867
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
2 3
Svar
52
· Visningar
948
Senast: sthu
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 797
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 762
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Färsk/frystorkat foder
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp