Bukefalos 28 år!

"gallon" täcke!

A

Anja586

vart kan man köpa det? det var på en bild här för ett tag sen, det är som ett täcke av en regn jacka, liksom genomskinligt och ofodrat och "bara" vatten tätt! verkade jätte smart, men dum som jag är köpta jag inget! vet nån någon länk eller vart man kan få tag id em?
 
Sv: "gallon" täcke!

åhhh kan inte nån bara svara snabbt!!!
 
Sv: "gallon" täcke!

Menar du Kingslands?
regnjacka%20o%20täcke.jpg

isåfall.. det går att beställa på http://www.storahallebo.com/
 
Sv: "gallon" täcke!

Jooo...horze har, för 350 nånting har jag för mej.
 
Sv: "gallon" täcke!

vet att en kompis till mig har ett sådant skrittäcke...men är hur opraktiskt som helst då gallon inte andas.Hästen blir skitsvettig om man rider med det på.Litet tips bara:)
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
904
Senast: MiniLi
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 593
Senast: cewe
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 575
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vet att endel inte tycker att man ska prata om religion. Men jag bara vill få ut lite tankar om allt. Men som nog alla har sett så...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp