Bukefalos 28 år!

Gekås - Ullareds stora BILDTRÅD 2015!

Dag ett på Ullared avklarad ;) inge mycket folk alls typ! så skönt! Fick ro åt mig de sista bootsen i rätt storlek jag hittade! Ett par catagoskydd, hv polo-ridbyxor (såååå sköna), intec-stigbyglar och stövelstrumpor :)
 
Någon som varit på Ullared nyligen och vet om de har dressyrskydd (Svarta eller vita) och i vilka prisklasser de ligger i? Samt länd/skritttäcken? :) Man blir inte lite sugen på att åka upp med detsamma när man kikar igenom tråden här! :love:
Sist jag var på Ullared hade jag inte häst eller ett så stort hästintresse så är mer än redo för en lång fight nere på hästavdelningen :angel:
 
Skrittäcket fanns! Kollade inga priser, var inte i behov av något... Men typ Rambo-kopior, jättefina! Kan de ha kostat 200? Och dressyrskydd fanns, 429 kr för catago :) jag köpte bruna, fanns vita. Svarta var slut, men tror de brukar ha...
 
Amen jisses, det är ju livsfarligt att kika in i denna tråden! Nu blir det ett besök på Gekås snarast för min del.
 
Var på Gekås för ett par veckor sedan och kom hem med ett väldigt tjusigt fleecetäcke som passade fröken perfekt :)

2015-03-25-1011_55127bb2e087c35803b62228.jpg
 
Jag ska till Ullared nästa helg:banana:

Ska se om jag hittar ett regntäcke, lädertyglar, eventuellt magnesium, lädergrimma om det finns nån billig och ett shabrak. Och kanske ridbyxor om det finns i rätt modell.

Hmm är ju jättemkt jag vill köpa, kommer bli svårt att hålla händerna i styr:p
 
Jag ska till Ullared nästa helg:banana:

Ska se om jag hittar ett regntäcke, lädertyglar, eventuellt magnesium, lädergrimma om det finns nån billig och ett shabrak. Och kanske ridbyxor om det finns i rätt modell.

Hmm är ju jättemkt jag vill köpa, kommer bli svårt att hålla händerna i styr:p
Åh ha så kul! Tror det medta av dedär finns faktiskt!
 

Liknande trådar

Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 232
Senast: zassoo
·
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
32 080
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 373
Senast: machafuko
·
Övr. Barn Långt och ganska rörigt inlägg Hej alla. Skriver detta anonymt då jag inte vill outa mig själv eller familjen. Jag är bonusförälder...
Svar
13
· Visningar
2 394
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp