Gekås / Ullareds utrustning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Jag stod o gävde bland dem i jakt på full eller xfull. Tyvärr fanns det bara massvis med Cob och ensaka ponny. Fanns andra sortes pannband också, varav något var i full och x full. De var dock inte lika snygga :p
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

*hugger sista...*
Har inte varit på Ullared själv men hade en utsänd på plats igår. Det här är vad som levererades till mig idag:
Fyra nya grimskaft:
20130104_grimskaft.jpg

Regntäcke 100 gr fyllning, 135 cm:
20130104_wilma.jpg

Vintertäcke 135 cm:
20130104_wilbur.jpg


Vet inga priser ännu men antar att det blir en glad överraskning :D.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

kl

Var på Ullared idag, blev bara tråkiga nödvändiga grejer...
Saltstenar, bensnören, schampoo och några säckar Krafft grov.
Köpte morötter också :D

KÖPTE INGET TÄCKE!!!! Måtte va första gången ever jag kommer ut från den butiken utan ett hästtäck i vagnen...
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Är det någon som vet hur de ser ut på täckedavdelningen? Pris, sortiment osv. O träns+förbyglar?

Jag ska dit på onsdag, med en kompis som får hem sin häst i helgen, så hon behöver i princip allt! ;D
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Jag var där i fredags, och tyckte att utbudet av täcken var ovanligt bra, de hade det mesta! Jag har bara testat ett täcke därifrån och det hade dålig passform, men stod emot vatten bra. Kan tänka mig att kvaliteten varierar en del, som den gör med alla deras saker. Tränsen såg ut att vara av väldigt dålig kvalitet, men det fanns en del att välja på. Jag köpte som vanligt alldeles för mycket ;)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Aja baja för prisfrågor men jag viskar att en säck brukar kosta 169:-
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Den tråden startades ju när det var 2 månader kvar på 2012 så den stängdes men nu är det ju 2013 och kanske dags att starta en ny tråd för alla fina fynd som görs under 2013!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
661
Senast: Cattis_E
·
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
138
Senast: Gramse
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 310
Senast: Manji
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
332
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp