Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

De största påsarna med psylliumfrön jag har sett i hyllorna här ligger på gulliga 300g, och kostar 20-25 kr.

Var tvungen att dubbelkolla idag inne på citygross, och jodå, det ligger precis under 50kr/kg :) Vet att jag sett billigare på andra ställen också.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Det beror nog på var man bor och vad affärerna har att erbjuda. Jag har, tyvärr, samma erfarenhet av pris (och påsstorlek) som Syndroma, när jag kollade ICA Maxi och Willys på orten där jag bor.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Detta köpte jag i hästväg när jag var på gekås i dec.

* Mörkbrunt träns
* Mörkbruna tyglar
* Svarta knäskodda ridbyxor
* 3 st ridpkiéer från Copperfield ridning
* Två tjocktröjor från Copperfield ridning
* 1 strass pannband
* Mörkröda och marinblåa lindor
* Lädervård
* Sporrar

Tror jag fick med allt där :)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Detta köpte jag i hästväg när jag var på gekås i dec.

* Mörkbrunt träns
* Mörkbruna tyglar
* Svarta knäskodda ridbyxor
* 3 st ridpkiéer från Copperfield ridning
* Två tjocktröjor från Copperfield ridning
* 1 strass pannband
* Mörkröda och marinblåa lindor
* Lädervård
* Sporrar

Tror jag fick med allt där :)

BIIIIIILDEEEEEER :D :D :bump: :bump:
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Vem vill inte handla på Gekås? ;)
om någon ska dit snart vill ni kolla om det finns orange benskydd,lindor och stigbyglar?
Tack!
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Vem vill inte handla på Gekås? ;)
om någon ska dit snart vill ni kolla om det finns orange benskydd,lindor och stigbyglar?
Tack!

Benskydd såg jag att de skrev om på sin blogg, Gekås alltså! Orange, gröna, rosa, lila, röda, vita och svarta.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Var på Ullared i går och fyndade Catago vita dressyrskydd för 429:- (999:- på Charlies på ord pris) samt Jacsons tävlingskavaj i softshell för 299:- (rek utgångspris på Jacsons hemsida är 1295:-). Mkt nöjd!!
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Jag undrar vad det finns mer för grejer i orange? Allt av intresse för både häst och ryttare, samt om det finns lädersaker i Wintecs newmarket-färg typ?
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Åh, jag som tänkt köpa kavaj när jag åker dit nästa gång! Hoppas den finns kvar ett par veckor till :)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Var på gekås igår, och köpte ny grimma, två grimskaft och detta schabraket.
Dåligt med utbud för oss med islandshästar :(
1736068.jpg
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Finns catago bootsen kvar?
jag köpte vita när jag var där och det är de bästa boots jag har provat, skulle vilja ha 2 par till att använda hemma.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Det finns en jättebra funktion under Trådverktyg - Prenumerera på den här tråden.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Jag ber om ursäkt för dröjsmålet...

De hade bara en sorts islandsträns i storlekar ponny och cob, dock inte Catago.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Ursäkta att svaret dröjt.

Det fanns bara raka bett i rostfritt. Jag tog en bild på hyllan med BoT, men har inte listat ut hur jag ska lägga ut den här än... fortsätter att försöka.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Sent svar...

Det fanns gott om benskydd, men utbudet av senskydd var riktigt dåligt - bara en sort.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Mkt snyggt! Hade det vita i min vagn ganska länge men tyckte det var väldigt kort över ryggen. Rädd att det inte passade en 17 tum även om det stod stl full.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Finns catago bootsen kvar?
jag köpte vita när jag var där och det är de bästa boots jag har provat, skulle vilja ha 2 par till att använda hemma.

Kollade ldrig tyvärr
Bara rusade ner, tog det jag behövde och så upp :(
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Jag var där igår. Fanns ett par vita i stl cob kvar och 2 par "brons" färgade i xl kvar. Jag ville ha L men lsut :cry: Å jag tog de sista Catago dressyrskydden i stl full. Bruna, precis vad jag var ute efter ;)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Det schabraket är litet i stl. Därför de inte får dem sålda. Priset har sänkts på dem men de går inte åt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp