Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Jag blev lite besviken då jag var där nån dag innan jul - av 8 saker jag hade på inköpslistan hittade jag bara tre. :( Det jag saknade var ridregnrock, en sån där stor analog hövåg i plast med visare, finmaskigt hönät och lädergjord (dressyr). Men kom hem med ett jättefint pannband med Swarowski-stenar; ett ofodrat reflexländtäcke då man bara vill synas men inte värmas - och lite täckestvättmedel, schampo och Bra Hov som verkar vara jättesvårt at hitta någon annanstans. Så jag är nöjd ändå!
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Någon som ska till gekås snart och har lust att köpa och skicka en sak till mig? Betalar givetvis frakten :)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Väntar fortfarande betalning för dina boots.

Sånt kan man ta via PM tycker jag och för övrigt så har jag storshoppat på ge-kås till Tousse och hon var snabb med betalningen så det dyker säkerligen upp pengar snart.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Har pmat.. och smsat.. gått 3 månader :(

Vill hon inte ha bootsen kan hon säga det så slänger jag upp dem på tradera eller något. För inget jag vill behålla.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Då var det klart en annan femma. Jag hade inga problem med betalningen alls. Men skicka PM igen och be henne bestämma sig oavsett hur hon vill ha det så du får ett svar :)
Har du vägarna förbi ge-kås och du har kvar bootsen så får man ofta lämna tillbaka fastän öppet köp gått ut bara dom har kvar saken i butik. Har varit med om det.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Då var det klart en annan femma. Jag hade inga problem med betalningen alls. Men skicka PM igen och be henne bestämma sig oavsett hur hon vill ha det så du får ett svar :)
Har du vägarna förbi ge-kås och du har kvar bootsen så får man ofta lämna tillbaka fastän öppet köp gått ut bara dom har kvar saken i butik. Har varit med om det.

Oavsett tid sedan köp och kvitto eller ej så tar de tillbaka hela varor om de finns kvar i sortimentet. Lite av Gekås policy vilket känns väldigt juste speciellt med så långväga kunder :-)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Har pmat.. och smsat.. gått 3 månader :(

Vill hon inte ha bootsen kan hon säga det så slänger jag upp dem på tradera eller något. För inget jag vill behålla.

Fast så var det ju inte riktigt va? Har varken fått PM eller sms från dig, så det måste ha kommit till någon annan isåfall!

Tycker våran affär gick supersmidigt Matmissbrukaren :D Hör av dig när du ska dit igen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp