GHS/Euro Horse shopping

böckman big portax!:love:
Den var jag inne i och drömde mig bort i på mässan också ;) Men jag ska inte klaga, vi har en ny Big Master. Hade dock mer än gärna haft det utrymmet framför hästarna som det är i Big Portax. :love:

Min shopping blev väldigt blygsam:
2 par Roeckl ridhanskar
KL mössa
Vita helskodda Cavallo ridbyxor
Back on Track fotledsskydd

Så med andra ord, Häst fick ingenting denna gång :nailbiting:
 
Blev 2 kolla masken
Häst godis
1 pannband till toppen.

Hittade en fin grimma till toppen men den var bara så fasligt dyr så hon får nöja sig med cillas gamla ett tag till.
 
Hittade du Mulle på Mässan i Göteborg? Isåfall har han rymt eller kidnappats av någon. Han ska INTE vara där. :D (Tyvärr, jag hoppas kunna ta dit honom själv nästa år! Utan rosa.....)


Inget ont om Mulle jag ÄLSKAR mina gamla Min Häst tidningar med Mulle o Molly :) Dom har du gjort super bra!
Men det känns som allt till shettisar är rosa o o putti fnuttigt o jag är tant nu ;) o inte så glad i rosa, täcken med ballonger o mulle sydd på täcket. Men i Min Häst är han toppen!
Mvh
Pudlan
 
Jag jobbade på GHS/eurohorse hela påsken, men jag kunde kolla på tävlingarna och mässan på rasterna.:) Jag tyckte mässan var bättre än på länge i år faktiskt, men jag har egentligen köpstopp så det blev inte så mycket shopping. ;)

-Ett elastiskt bälte/magväska 199:-
-Himalaya saltsten 39:-
-Tävlingskavaj från Jacson som var nedsatt till 300:-
 
hahaha hjäääälp nu fick jag ännu mer ångest när jag fick en sån där reaktion:nailbiting::o:p
vet inte ens varför jag köpte en så enorm hästtransport men hästarna kommer ju i alla fall ha gott om plats:love::D

Vi har precis beställt en sån transport också, fast i silver! :D Jag ville ha nånting med sadelkammare som jag kunde kliva in i så jag slipper packa allt i kassar bredvid hästen...
 
Hittade inte mycket av de jag tänkt:(
Bidde maskanalys i alla fall.
Hittade en VG1 hjälm jag gillade men fanns bara provex kvar i min storlek..
Sen hittade jag en bok, Sitsskolan.
Ett körspö från piskmakaren, dyrt men så bekvämt att använda.:love:
En sån där elastisk magväska att ersätta min gamla ala 80-tal:p
(varför kan ridbyxor inte finnas med fickor som rymmer en liten smartphone?!)
Western-utbudet var minimalt så hittade inget huvudlag jag ville ha, men dreglade länge över en snygg brösta.
Hittade snygga benskydd men fanns inte i ponny:meh:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp