Bukefalos 28 år!

GHS/Euro Horse shopping

Ska kika på ny hästtransport!
Kan hoppas på lite bra priser!
Tänkte bara säga att jag förra året kollade efter ny transport på mässan. Hittade en ÅF för släpet jag var intresserad av. Det var uppblåst till tusen med "MÄSSPRIS"... en snabb googling senare inser jag att det är också deras ordinarie pris. Med andra ord kände jag mig helt plötsligt mindre stressad och åkte hem och tänkte på saken innan jag köpte släpet ett tag senare :).
 
  • Gilla
Reactions: MoQ
Jag skall leta efter en bra ridrepgrimma. Är i valet o kvalet om jag skall köpa en brun elt-gjord till nya sadeln, men de lär inte vara billigare på mässan än vad jag kan beställa på nätet...

Annars är det lika tråkigt dom de senaste åren -jag behöver ingenting! Men lär komma hem med massor ändå. Såg att Hrimnir och Sonnenreiter skall ha affärer där. Så kanske blir det ett underbart vackert huvudlag/pannband och ett par nya ridbyxor ;-)
 
vad kostar inträdet på mässan nu för tiden? har inte varit där på några år. har funderingar på att åka men har ingen lust att betala hur mycket som helst i inträde
 
Jag kommer förmodligen inte att köpa något alls på mässan. Däremot kommer jag vara medföljande volontär när en grupp med nysvenska tjejer går på mässan och tävlingarna tillsammans med en grupp etablerade svenska hästtjejer, som en del i ett projekt för att skapa mötesplatser mellan nya och etablerade svenskar. Ingår gör en rundtur nere i stallarna och en lunch, sannolikt på Gothia Towers.

Behöver jag säga att jag skrek högt av förtjusning när jag blev tillfrågad om jag ville följa med? :D
 
Om jag åker till mässan blir det som vanligt kolla masken lådor och godis till hästarna sedan blir det en läder grimma med namnet på till toppen, hon kan ju inte vara utan den andra har och dom 2 innan haft.

Hittar väl något mer skoj tror jag.
 
Hjälm! Det är det ända jag behöver. Och Starrider byxor!!! Anar att de släpper sina nya byxor i samband med ghs, men man vet ju aldrig. Tips för dig som behövde brallor med silikon i rumpan! Har sett en liten sneekpeek på instagram!:o
 
Jag har en lista.
Tredje delen ska jag kika efter med ett halvt öga:
-2*rid-/skritt-/tävlingstäcke i ylle/fleece, grönt/blå/brun/royalblå/turkos/plommon, brodyr "Stuteri Invictus"?
-Långa chaps?
-Soft Up Pro? Färg?
-Soft UP stigläder?
-Stigbygelpåsar?

Nej, nej! Du ska inte köpa Soft Up stigläder! Skitdåliga, rent sagt. Tappar färgen på ett sätt som gör "bleksjuka"...:down::down::down:
Varna allmänheten!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp