Bukefalos 28 år!

GHS/Euro Horse shopping

Jag printscreenade kartan från mässtidningen. Fick lagom plats på en A4 att skriva ut om någon vill ha.
Eurohorse_zpsbukrxqsd.jpg
 
Tusen tusen tack!! Syns alltså montersiffrorna vid utskrift? Tiggde hjälp på jobbet men vi fick tydligen inte lov o ladda ner på vår server.

Var lugn. Du kan ju ta en broschyr på plats. Då finns kartan däri. (Sen kan du göra som jag och min GHS-partner, ta med två överstrykningspennor och markera de montrar ni ska besöka och sen en annan färg när ni har besökt respektive monter :D )
 
Jag gillar inte att trängas så jag brukar ta sikte på dom montrar det är lugnast i för stunden. (Vilket innebär att jag har noll koll på vart jag är och vart jag har varit)
 
Tusen tusen tack!! Syns alltså montersiffrorna vid utskrift? Tiggde hjälp på jobbet men vi fick tydligen inte lov o ladda ner på vår server.
Det syntes för mig! Jag la in bilden i ett worddokument och utökade marginalerna så mycket som möjligt och förstorade bilden. Och nu har jag färgkodat kartan. :D Visade den för min man som ska följa med. "Hoppas det som är färgat är dit vi inte ska gå" fick jag som svar, he he he.
 
Dressyrspö pälsglans nån ny tävlingsoutfit till storhästen smörjgrejor och säkert en hel del kläder . Vintertäcke m hals och ev BoT fleece till ponnyn brukar bli en hel del som följer m hem :D
 
Om nån bara är gullig och köper min bponny så ska jag handla:
Ny ridhjälm. Innan var det mest på "vill ha"-listan. men efter att ha blivit avslängd två gånger så MÅSTE jag ha en ny.
Stövlar
Ridbyxor.
Helskodda, men helst inte silikon
Träns. Cponnyn Ogillar sitt nya fina miklem :( Så nåt snyggt achen får det nog bli.
Efter att ha levt med en fuxfärgad valack i nästan tio år öppnar det sig en helt ny värld med ett gulbrunt sto. Hon behöver rosa, vinrött, och lila schabrak med matchande lindor tror jag bestämt. :love:
B-Ponnyn är såld, så nu har plånboken växt :angel:
Lägger till:
Sporrar
Graverade Sporrskydd från amazona sueca :love:
tävlingsskjorta
Säkerhetsstigbyglar
dressyrstigläder
+typ allt fint jag kan hitta :angel::love:
 
Jag har insett att jag faktiskt inte behöver något i hästväg. Egentligen. MEN eftersom jag känner mig själv hyfsat väl så kommer jag antagligen knalla runt med massa tunga påsar ändå:angel: Tur en har självinsikt iallafall:D
 
Inser att jag får ha två (visserligen korta) listor :D:p
Behöver:
- Hjälm (ett måste eftersom jag drullat av ett par gånger under vintern och säkert slagit i hjälmen)
- Stallskor (också ett måste efter att hästen ställde sig på hälen när jag gick och sulan och skon gick skilda vägar)
- Sporrskydd (sådana svarta i gummi som man sätter på sporren, eftersom jag fått tag i ett par nya som glappar lite runt hälen)

Vill ha:
- Nytt fint pannband (eftersom jag pajade en länk i mitt fina när jag putsade :cry:)
- Kanske någon ny fin grimma (för jag har ju inga sedan innan som bara hänger :angel:)
- Däckelunderlägg till selen, gärna i en fin grön nyans
- Ett schabrak, eller fem :p

Är för övrigt också en sådan där systematiker som går gångarna upp och ner. Men, aldrig att jag jobbat med karta och färgmarkering :eek: Snacka om jobb! Efter en stund brukar man ju ändå ha ett rätt bra hum om var saker och ting finns.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • När den sista dagen kommer ...
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Åkerfräken
  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp