Bukefalos 28 år!

Sv: Gnägg

:eek: :eek: :eek: :eek: Inget hundforum *dör*

Det går inte för sig alls ;)

Buke är bra som det är och de (ändock) rätt små förändringar som du gör ibland är inget att reta sig på i min värld :)
 
Sv: Gnägg

Forumet finns ju kvar- det har bara bytt plats.
/...../

Likaså underforumen gillar jag, eftersom det innebär att man hittar det man söker i respektive forum, utan att behöva tröska 6 sidor om bomlösa sadlar först.

Säger detsamma, förstår inte problemet alls med att forumen flyttas om.... Fler forum, ju lättare att hitta det man letar efter...
 
Sv: Gnägg

Så du tror inte Gunnar får betalt för annonserna? Fniss.
 
Sv: Gnägg

Eftersom det är ett hästforum och ingen lantbruks eller zoo sajt, så kan du även ta bort "Andra djur". Sen ser det faktiskt väldigt bra och lätt att hitta också :)
 
Sv: Gnägg

Ok, nedanstående är nog vad jag skulle komma fram till om jag tvingades att ha bara tio forum utan underforum.

Hästmänniska
Hästverksam
Hästvård
Hästhantering
Avel
Tävling
Ungdom
Senior
Andra djur
Bukefalos-hjälp
Byt ut andra djur mot en allmän flamssida typ Gnägg så är jag på!
 
Sv: Gnägg

*kl

Mig spelar det ingen större roll var allt ligger,
Men jag har ett litet önskemål:D
Att dom forum som har underrubrik har nån form av markering (typ ett + eller nåt) och klickar man på det så ser du vilka underforum som finns. Som det är på Börjes i tingsryds hemsida (ingen reklam utan bara hur dom har det upplagt i menyn.) man får jättebra överblick
 
Sv: Gnägg

I detta sammanhang..ja. Eftersom du vänder dig till den som lägger ner massor med tid för att få hjulen att snurra på Bukefalos.

Man kan framföra åsikter..visst. För att kanske få en förändring..
Men man kan göra det på ett snällt sätt.
För vi kan inte ta Bukefalos för givet.
Vi kan inte kräva att forumet ska passa alla.

För hur det än är, samlas det alldeles för mycket gnäll över saker och ting så tröttnar folk till slut.
Gunnar jobbar åt oss alla..tänkt på det?
Han lägger säkert mer tid på detta än vad du anar.

Vore väl sorgligt om han drog ur kontakten till servern och började knyppla eller vika origami i stället???

AM

Du menar att man inte får ha några som helst synpunkter och åsikter?:confused:

Om jag gjorde ett forum skulle jag jättegärna vilja veta hur folk uppfattade de förändringar jag gjorde. För ett forum utan användare är inget forum alls.

Jag tror inte att han lägger mer tid på detta än jag anar. I själva verket så föreslår jag ju att han ska lägga mindre tid, eftersom det rimligtvis går åt en hel del tid till att göra dessa ständiga ändringar.

Alltså:

Käre Gunnar, som bukefalist vill jag värna om din fritid! Koppla du i lugn och ro av med annat, för jag tror att forumet klarar sig även utan ständiga förändringar!

Var den tonen mer passlig?;)
 
Sv: Gnägg

Fniss jo det tror jag fniss!

men jag tror inte att det är tillräckligt för att han skulle hålla den här sidan uppe om han inte VILLE ha den uppe. google-annonser ger inte så hemskt mycket pengar, och att hålla ett forum av denna storleken uppe kräver en hel del i både kapacitet och jobb.


och från början fanns inga annonser heller.
 
Sv: Gnägg

*kl*
Tycker det är värdelöst när utrustning är uppdelad. Det finns ju generellutrustning och då ska man leta reda på under de olika grenarna. Usch värdelöst!
Tillbaka till ETT utrustningsforum!
/Cats
 
Sv: Gnägg

i utrustningsforumet förmodligen, om det inte är speciella utrustningar för de olika grenarna...:):)
 
Sv: Gnägg

Andra raden av mitt inlägg försvann visst. Hoppsan. :o
Hela inlägget:

Ja, var diskuterar man träns, täcken, ridbyxor mm?
Jo, i de grenspecifika forumen så nu får man leta sig runt. Körning och western kan jag förstå, men inte ridgrenarna.
 
Sv: Gnägg

Fast det är vell särskild utrustning för hoppning, dressyr mm också?
 
Sv: Gnägg

Ja, men inte så mycket. Jag tycker man kan tjäna på att diskutera t.ex olika bett på ett gemensamt forum. Dressyrarna har sina erfarenheter, hoppfolket har sina.
 
Sv: Gnägg

Eftersom det är ett hästforum och ingen lantbruks eller zoo sajt, så kan du även ta bort "Andra djur". Sen ser det faktiskt väldigt bra och lätt att hitta också :)

Och även senior då, eftersom detta är ett hästforum och där får man inte prata häst ;)
 
Sv: Gnägg

Ja, och på vintern har väl travhästarna täcken, hopphästarna täcken och dressyrhästarna täcken? Precis som jag antar att polohästarna har, en del western osv...

Ex: "Hej HOPPutrustning! Vilket täcke tror ni passar min medryttarhäst (som jag hoppar med två gånger i veckan, resten går hon trav) bäst, ett RAMBO eller ett SVEAtäcke?" Blir ju lite löjligt....
 

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
825
Senast: Ananazen
·
Hästvård har en 6 årig Nordsvensk som har börjat bete sig märkligt vid ridning. Han gnäggar till och bockar lite lätt när jag ber honom göra...
Svar
5
· Visningar
737
Senast: Lingon
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 281
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp