Bukefalos 28 år!

Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack, idag känns det redan lite bättre. :heart
Han åkte för några timmar sedan utan för mycket knas. Men visst gjorde det lite ont när han lämnade de presenter jag köpte åt honom kvar i rummet på kudden (en av presenterna var ett handgjort armband speciellt gjort för honom köpt på en marknad i estland, kostade alldeles för mycket men tyckte det var värt det då). Men aja, kan inte förvänta mig mer av honom. :p
Sälj dem ;)
 
Nu kommer ett riktigt gnäll-inlägg..

Fick i torsdags diagnosen ledgångsreumatism, jag är 19 år gammal.
Vantrivs utav satan på jobbet, visserligen bara tre veckor kvar efter helgen men det känns helt omöjligt just nu.
Är reserv på alla utbildningar jag vill gå, den ena har tom glömt bort att meddela mig och alla är på semster.
Känner mig helt vilse i livet rent allmänt, ingenting känns rätt längre.
Har ingen plan för hösten om jag inte kommer in på någon av skolorna, och att jobba kvar är verkligen inget alternativ, det har aldrig känts så fel som det gör nu.
Hur går man vidare?
 
Tänkte starta en gnälltråd men hittade denna.
Varit dålig i magen hela dan, orkar inte gå t apoteket, det är varmt, jag behöver duscha men har ingen lust. Vill bädda rent också men orkar inte i värmen. Känner mig bara gnällig idag. :arghh: Bläää!
 
Det är väl nästan förbjudet men jag vill också gnälla på värmen. Eller, i alla fall på min kropp som hanterar värme så himla dåligt (min tränare igår var rädd att jag höll på att tuppa av där uppe på hästryggen, för jag var - till skillnad från de andra varmt rödkindade - visst helt likblek i ansiktet). Rent psykiskt vill jag ju ändå känna att det är härligt med sol, vilket försvåras något av huvudvärk, svettningar och allmän bakiskänsla.
 
Gnäller lite på kollegorna som håller på med skitsnack, bara ren och skär avundsjuka. De kanske borde städa framför sig egen dörr innan de gnäller på andra? :idea:
 
Trött på kyla. Jag är inte vintermänniska.
Sur över att bilen som har skött sig skulle gå och ha sönder ljuddämparen.
Någon som vet vad ett normalpris för arbetet är för att byta?
Gillar inte söndagar.
Så, färdiggnällt.
 
Trött på kyla. Jag är inte vintermänniska.
Sur över att bilen som har skött sig skulle gå och ha sönder ljuddämparen.
Någon som vet vad ett normalpris för arbetet är för att byta?
Gillar inte söndagar.
Så, färdiggnällt.
Klantigt av den.

Min har tappat lusten att ladda batterier. Också lite onödigt tycker jag. :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
742
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 299
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 744
Senast: Valle
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 839
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp