Bukefalos 28 år!

going kronos!!!

Sv: going kronos!!!

Då får vi starta en "Alla har vi going feber-tråd" och diskutera huruvida han får mycket mat och vilka tider han går i hagen.
 
Sv: going kronos!!!

Ja!
Vi vil se Going i OSLO!
Kom igjen Ludde!
 
Sv: going kronos!!!

Nej, men ganska tufft att ta ut i Elitloppskval när han mött äldre hästar 1 gång bara. Han lär ju knappast starta mer efter Oslo om han ska ut i Elitloppet.
 
Sv: going kronos!!!

på min tv! eller ja hörde så tokigt?? satt visserligen med datan samtidigt. Men de var han på travsändningen som sa de?!? eller, ja jag måste understryka att ja möjligt hörde fel.
 
Sv: going kronos!!!

Har dom ordnat med den där webkameran ännu eller de var med ett sådant där aprilskämt????
kan ju hända nåt spännande där i boxen!!! :rofl:
Ni föjer väl Goings helt egna blogg där han skriver vad han hittat på under dagarna på Jägers hemsida???? :smirk:

ha de gott!
 
Sv: going kronos!!!

*kl*

Så gjorde han det igen - från dödens joggade han ifrån dom hur enkelt som helst! Vad månne det bliva av denna häst!!?
 
Sv: going kronos!!!

Kanske lite OT men jag är bara så jäkla nyfiken på hur fasen Lars I lyckades med bragden att gå ner 20 kilo på 6 veckor jag!!:angel: :o

Om någon vet så shoot ;)

Men det är klart, med en sån "morot" så kan man säkert det mesta....

Sugen på att gå ner själv? ;)
Jag vet iallafall vad man ska äta fär att gå ner :banana:

Ha det bra!
 
Sv: going kronos!!!

*kl*

Så gjorde han det igen - från dödens joggade han ifrån dom hur enkelt som helst! Vad månne det bliva av denna häst!!?
Ni minns väl Ron Pierce då han vinkade till Trond Smedshammer i
Kentucky Futurity Filly :D Nu gjorde Lutfi nästan likadant. Han vinkade inte men enligt Travnet sa Lutfi: Jag sa ”terve”, hej alltså till Pekka Korpi och så lämnade jag honom bakom mig på några steg, säger lutfi.
 
Sv: going kronos!!!

Ni minns väl Ron Pierce då han vinkade till Trond Smedshammer i
Kentucky Futurity Filly :D Nu gjorde Lutfi nästan likadant. Han vinkade inte men enligt Travnet sa Lutfi: Jag sa ”terve”, hej alltså till Pekka Korpi och så lämnade jag honom bakom mig på några steg, säger lutfi.

Är det det här loppet du syftar på? ;) http://www.youtube.com/watch?v=p6Qy4g6sy_Y
Det ser lite kul och arrogant ut, haha.
Typisk Ludde-move han ska alltid vara kaxig!
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 294
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 206
Senast: Pratsch
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
25 890
Senast: Crossline
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 788
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp