going kronos!!!

Sv: going kronos!!!

Vem eller vilka skulle kalla Ludde för feg om han valde att matcha sin 4-åring så som brukligt är..dvs att hästen får gå ut mot jämngamla?:smirk:

Att Going är någonting utöver det vanliga är självklart och just därför ska man vara försiktig med en sådan häst.
Det tror jag att dom allra flesta är överens om så det är därför jag ser det som så osannolikt att Ludde skulle bli kallad feg om han valt en annan väg!

Nej, jag hoppas att inte Going blir en ny Scarlet Night.

Till skillnad mot ovanstående så är han så otroligt fin med en enorm utstrålning.

Men undra om det inte är Commander Crow som kommer dra det längsta strået i 4-åringskullen anno 2007..?
 
Sv: going kronos!!!

Han ÄR redan stor. Hans 12.2 fullväg och 10.4 milen som 3-åring på 1000m bana är bara helt fantastisk, finns inte ord. Och hans 10.2 & 10.5 iår är inte direkt dåligt det heller...?

Tycker ändå Ludde ska ha lite credit för sin matchning. Jag menar det skulle bli samma snack om han valt att bolla med sina jämnåriga istället, att han är feg osv. Det är alltid lätt att vara efterklok.

jo ja, klart han redan är stor, var nog inte riktigt så jag menade :D

och ja, det är sant som du säger.. det är lätt för oss att sitta och säga.
 
Sv: going kronos!!!

Hoppas att det inte var en "sursvans" han visade efter alla jobbiga lopp.

Tänkte precis samma sak!

Idag tycker jag till skillnad mot dig Lazio att Ludde körde felfritt.:bow:

Tänk man blir så nervös när Going och Ludde ska tävla så jag gömmer mig i kudden och kikar med ett öga..magknip och hållna tummar..

VILL så gärna att det ska gå bra!
Tycker om Ludde (även om jag skulle vilja att han både matchade och körde annorlunda) och Going är en reklamhäst som sporten behöver!

Men nu börjar det likna lite Revenue över honom tycker jag..så jag hoppas verkligen inte att det var en "sursvans" han visade..

Jag kan absolut inte träna häst i den kategorin men från badkaret så ser jag gärna att Ludde ställer av honom nu.

Låter honom sparra ponnysarna hemma för att få upp självförtroendet.;)
Låta 5-åringssäsongen bli ett mellanår där han får snälla löp och sedan komma tillbaka med dunder och brak som 6-åring!

*plaskar vidare*
 
Sv: going kronos!!!

Han är inget snäll mot honom alls. Going vill nog komma till mig istället och lalla i skogen ett tag :idea: ;)
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 044
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 151
Senast: Pratsch
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
25 546
Senast: Crossline
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 442
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp