Bukefalos 28 år!

going kronos!!!

Sv: going kronos!!!

hehe okej..

ja han är ju en fröjd för ögat oavsett, blir kul och se honom nu i elitloppet! :)
 
Sv: going kronos!!!

sitter o kikar på goings hemsida,och om jag inte ser helt fel.
så fyller väll han år idag? :)
 
Sv: going kronos!!!

Nja, følte meg ikke helt overbevist. Men veldig kul.

Tror dog kan får task av Mr Muscleman.
 
Sv: going kronos!!!

Ludde i försöket och Johnny Takter i finalen är väl ingen orimlig gissning?
 
Sv: going kronos!!!

Njä....kanske inte men jag tror ändå att Ludde kommer köra både försök och ev final! Men han är en överraskningarnas man...

Ska bli ruggigt intressant att se och det där med 2 heat för hästen blir spännande eftersom han aldrig gjort något liknande. Men å andra sida så har han väl aldrig sprungit sig trött i ett lopp heller....
 
Sv: going kronos!!!

-KR-

Nu står ha o äter... Ser ut som hn har blivit körd... han har filtar på sig!
 
Sv: going kronos!!!

Han har varit i hagen och har täcke på sig - det öser ner regn härnere......
 
Sv: going kronos!!!

Han står o spanar ut genom fönstret nu :love:
 
Sv: going kronos!!!

å nu genom det andra fönstret :D ... han verkar spana på nån! :)
 
Sv: going kronos!!!

okey.. antingen har han skaffat sig en olat eller en kul grej att göra när han har tråkigt.. eller så är det en fluga som vägrar ge sig.

han "biter" sig själv bakom armbågen och springer i små volter, alternativt gör små framdelsvändningar i en sjujäkla fart :angel:
 
Sv: going kronos!!!

nu står han där o tittar ut? genom fönstret (eller om det är såndär dörr man kan öppna halvt? Engelsk dörr?) aja han har iaf stått så ett tag...
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 247
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 185
Senast: Pratsch
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
25 769
Senast: Crossline
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 686
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 10
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp