Bukefalos 28 år!

Grattis 2008

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Grattis till Faksas och Sixtens andraplaceringar, j_schelin!!!!!

Du sköter ju all kringservice med bravur... :idea:
 
Sv: Grattis 2008

Ja Grattis via :bump::bump:

sen ytrodde jag att humlans skulle vinna också men det blev lite segt på slutet...:(
 
Sv: Grattis 2008

Grattis Via! Grattis också till Netted och penningplaceringen med Min Mamma! Jag trodde också att Humlan skulle vinna - såg stenklart ut i sista sväng ju.
 
Sv: Grattis 2008

Grattis Via! Grattis också till Netted och penningplaceringen med Min Mamma! Jag trodde också att Humlan skulle vinna - såg stenklart ut i sista sväng ju.

Grattis Via! :bump:

Angående Humlan...
det skulle vara väldigt spännande att se henne hos tex Walmann....:laugh:

Förtydligande: Jag menar alltså R.O. ovan.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Grattis 2008

total begreppsförvirring... :rofl::rofl:

Jag tänkte VAR har ni sett Humlan starta... :rofl:

Tills jag kom på att jag vet att R.O startade i det andra stoloppet... :D
 
Sv: Grattis 2008

tack! :) vår Bear My Royalty blev 5a och fick pengar också, så det var en helt okey dag.

Sissel Godiva var även 4a i Frankrike :)
 
Sv: Grattis 2008

tack!

lite off topic egentligen, men hur går det med rödingen?..
såg honom på banan för ett tag sen och han är så vacker att titta på.
 
Sv: Grattis 2008

Det är något knas med honom som vi inte blir riktigt kloka på. Han ska till Halmstad och utredas på fredag. Hoppas att de hittar något fiffigt då.
 
Sv: Grattis 2008

Grattis till Faksas och Sixtens andraplaceringar, j_schelin!!!!!

Du sköter ju all kringservice med bravur... :idea:

Tack, den här gången var vi dock faktiskt tre personer som hjälptes åt med tre hästar (kusken hade en egentränad med också). Men den extremt halkiga vägen hem från Bollnäs var inte rolig att köra på nattkröken. Tur att vi hade trevliga resultat att glädjas åt i alla fall!

Gick egentligen in här för att gratta Fnobby till en fin tredjeplacering i fredags!!! Quidia såg fin ut! Grattis Grattis!!!

(hur ska namnet uttalas egentligen? Jag har alltid tänkt Kiiidia när jag sett stavningen men på banana uttalades namnet som Kidiiia snarare)
 
Sv: Grattis 2008

Tack både Schelin_J och Karros Vantar:)

Jag vet faktiskt inte riktigt hur det ska uttalas:crazy: Det är franska, så någon här inne kanske är mer kunnig än mig?
Jag säger Quidia, som det stavas ungefär. Det är lite styltigt namn. Första halvvåret gick hon under smeknamnet "Det Heta H-tet", men numera ligger hon på plus för det mesta:angel:
Loppreferenterna har alla möjliga spännande uttal. Det i fredags var något nytt:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
263
· Visningar
21 344
  • Artikel
Hästnyheter Grattis, Vällingby – i år fyller du 70 år! Mitt i stämde träff med tre personer i centrum – som alla växt upp eller levt en stor del av...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 066
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp