Bukefalos 28 år!

Grattis 2008

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Ett stort GRATTIS till Fnobby och hennes stålmärr Quidia, som kom 2:a på Gävle nu ikväll. Bra jobbat!
 
Sv: Grattis 2008

Tack!:bow:

Vad kul det är med trav när det går bra!
 
Sv: Grattis 2008

Och du som suckade över vilket lopp-nr det var! ;) Det spelar ju ingen roll om man har att göra halva natten när det gått bra! :)
 
Sv: Grattis 2008

Men jag befarade galopp...:angel:

Nej du har så rätt! När jag kom hem (02.30) tog jag en liten nattfika framför propositionerna...:p
 
Sv: Grattis 2008

Martha: Var du inte med på ett hörn i Rapa Nui också?

I så fall ska du så klart ha ett grattis till tredjeplatsen i går också!!! :bump::bump::bump:
 
Sv: Grattis 2008

Martha: Var du inte med på ett hörn i Rapa Nui också?

I så fall ska du så klart ha ett grattis till tredjeplatsen i går också!!! :bump::bump::bump:

jojo.....o zassa var femma igår, tyvärr inte som bäst för dagen så nu blir det vinter/vila/träning
 
Sv: Grattis 2008

Grattis till Japanesen som hade en häst som blev tvåa på Eskilstuna idag!
:banana::banana::banana:

Grattis också till Indyhope som blev trea på samma bana!

:bump::bump::bump:
 
Sv: Grattis 2008

:banana: GRATTIS Mehl till 4:e platsen på Solvalla idag med gammelgubben Imperial D'Or :banana:
 
Sv: Grattis 2008

Tack ni! Nu finns det ett lopp till som vi kan anmäla till, sen är det slut :cry: med tävlandet för denna egensinniga ljuvliga häst :love:.

Han bidrog till inköpet av valpen.
 
Sv: Grattis 2008

kl

Jaha, Nu får Hunter Brodde gratta sig själv igen för gårdagens tredjeplats på V75 :bump: :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
179
· Visningar
13 867
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Grattis, Vällingby – i år fyller du 70 år! Mitt i stämde träff med tre personer i centrum – som alla växt upp eller levt en stor del av...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
439
Senast: hamilton1
·
Svar
1 191
· Visningar
64 800
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Var vill vi bo?
  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp