Bukefalos 28 år!

Grattis 2009

Sv: Grattis 2009

Spöket hänger också på...

Indy, Via och Fnobby!!! Grattis!!!! :bump::bump:

Längtar ut på banorna igen... :idea:
 
Sv: Grattis 2009

Självaste trådskaparen dansade in som trea i en kallblodsmonté vid gårdagens tävlingar i Östersund. Popfinger gratulerar! :bow:

Tack! :)

Trådskaparen hoppas att nedläggningen av våran gratis-live-länk innebär att inte så många såg startförsöken då hon stod tvärs över banan på en istadig nordis som inte gick att rubba en centimeter åt något håll, förrän tränaren kom galopperandes över innerplan för att hjälpa till att få hästen framåt, då startpersonalens glada tillrop inte hjälpte... ("Kom igen! Du måste visa vem som bestämmer!") :cool:
 
Sv: Grattis 2009

Grattis Peak till Saga Cinderellas andraplats på Romme ikväll!:)
 
Sv: Grattis 2009

Grattis FNOBBY till andraplatsen med Johnny Muscles i montéloppet på Umåker! :bow:
 
Sv: Grattis 2009

Grattis Mehl till Sonett Mobacs andraplats och nytt rekord på Bollnäs den 26/11 :bow:
 
Sv: Grattis 2009

kl

Grattis Hummelbummel till Humlans fina andraplats idag, det var en spurt som heter duga det :banana:
 
Sv: Grattis 2009

kl

Grattis via till 4:e platsen med Livi Champage idag på mantorp...fin spurt men så långt fram :bow:
 

Liknande trådar

Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 456
Senast: Görel
·
Fritid Sitter och rensar första (lilla) kantarellskörden som är värd att nämna. Har ätit de första blåbären, och smultronen peakar just nu här...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 905
Senast: Jeffery
·
Relationer Ja, som rubriken lyder, är det viktigt att komma ihåg och höra av sig när vänner fyller år? Jag fyllde år för några dagar sedan och...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 029
Senast: BernT
·
Mat Saknar en ren surdegstråd här, så jag tänkte att jag startar en! Jag är själv ganska ny på surdeg och experimenterar mig fram med min...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 175
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp