Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS

:banana: Jaaaaaaaaaaaaaaaa.....Grattis Mehl till Sprattels 2:a plats idag :banana:

Tack för reklamen :bow:

Er Imperial d'Or är ju vår "reklamhäst". Hoppas självklart att ni kommer över 800.000:- i år.....inte långt kvar :d

Synd att jag inte var på plats. (var på kurs) :cry:

// Suzanne

ps. Visst är det väl så här års han brukar tända till ??? :idea: ds.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: GRATTIS!

finger_011.gif
Grattis till 2:a platsen Mehl o en kanontid i comebacken :bow:
 
Sv: GRATTIS!

Grattis Mehl till andraplatsen... :bump: :bump: :banana: :banana:

Jag pratade med "syrrans" tränare i dag, han var helnöjd med hennes seger i går. :idea: :D

/// ghost
 
Sv: GRATTIS!

Tack ska ni ha!!! Hade det här lite på känn,slagen med 1/2 längd,inte illa pinkat,satt längst bak till 300 kvar ohoj vilket upplopp han gjorde min stolle till häst. :love: :love:
Du har alldeles rätt lsz ang.årstiden,på hösten tänder både han o jag till,spyr på värme.Reklamen bjuder vi på..... :angel:
 
Sv: GRATTIS!

:angel: :bow:


Imperial d´Or hittade en fantastisk höstform i oktober ifjol. Probe-sonen hade då en bländande uppvisning i ett bronsdivisionsförsök på Solvalla som vanns på 13,6/2140 auto. Nioåringen hade en sjätteplats som bäst i år innan kvällens andraplats bakom Dollars All Over efter en bra avslutning. Kanske är en ny formtopp på väg?

Per-Arne Corell, travnet.se
 
Sv: GRATTIS!

Jaaaa,drömma kan man väl få göra.........Vinna försök o final i Silver :D o så guld på en gång då...... :angel:
Skämtåsido,så här på äldre dar får man vara nöjd med att han tar pengar kanske???
 
Senast ändrad:
Sv: GRATTIS!

Tack så mycket.... :bow: :bow:
Synd att det strula i "Madamens" lopp" men hon var verkligen värd den segern :love::love:
Och Sokrates gjorde också ett bra lopp... :banana:
 
Sv: GRATTIS!

Grattis Shattis..
Riktig dunderdag det måste varit för dig idag!!
 
Sv: GRATTIS!

0021.gif
Jag vet precis hur det känns just nu
0014.gif

//Micke.B.
 
Sv: GRATTIS!

Tack Tack allihopa,,, :bow: :bow:

Det var SÅ roligt att Madamen hade turen på sin sida...(tack till EA :devil: )
för hon har faktiskt varit bättre än raden.Trots vad dom sa på tv om henne :mad:.
Hon haft lite otur med positioner i loppen o näst senast blev hon hovöm..
Det här lever jag på länge.. :love: :D

Lillgumman :love:
madam.jpg
 
Sv: GRATTIS!

:eek: Här åker man på Spa över helgen och missar detta :eek:

:banana: GRATTIS SHATTIS :banana:

Vi mötte ju er på Rättvik i våras :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
435
Senast: hamilton1
·
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
692
Senast: tuaphua
·
Hemmet Googlar men får så många olika svar 😅 Fick en fin, hederlig arméns hästfilt av en gammal bonde i byn. Ni som vet, ni vet. Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 502
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
448
Senast: Tajger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp