Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

Vad kul att hon höll sig på benen.......då är hon tydligen farlig.

STORT GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!
 
Sv: GRATTIS!

lsz skrev:
Vad kul att hon höll sig på benen.......då är hon tydligen farlig.

STORT GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!
Jo, bara hon TRAVAR så.. :smirk:
Men hon var faktiskt väldigt duktig och trots att hon fick en galopperande Holländare i knät och kusken fick ta upp henne regält, spurtade hon väldigt bra till andra platsen.... Men jag hade varit rikare om Jorma inte kört galopp :angel: ;)
 
Sv: GRATTIS!

Humelibumlan skrev:
Hann ut?? Var du där??? :mad: :mad: :mad:

Näää, det var ju det jag inte var, i så fall hade jag så klart letat upp dig och grattat på plats!!!! :banana:

När jag kom in från stallet var ditt lopp redan kört, tanken fanns men tiden räckte tyvärr inte trots att jag inte har så långt...

/// ghost
 
Sv: GRATTIS!

ghost skrev:
Näää, det var ju det jag inte var, i så fall hade jag så klart letat upp dig och grattat på plats!!!! :banana:

När jag kom in från stallet var ditt lopp redan kört, tanken fanns men tiden räckte tyvärr inte trots att jag inte har så långt...

/// ghost
Vilken tur för dig.... ;) :p
Va synd att du inte hann, hade vart kul att träffs :D
 
Sv: GRATTIS!

Tack tack!! Nu har "ufot" sprungit in två gånger så mycket som han kostade, Villken merit! *S*

Humlan: Jag så ju att den var tvåa, men jag reagerade inte på namnet...kan du inte få dem att skriva humlan innom parantes efter namnet! :D Grattis iaf!!!!!
 
Sv: GRATTIS!

Ina79 skrev:
Tack tack!! Nu har "ufot" sprungit in två gånger så mycket som han kostade, Villken merit! *S*

Humlan: Jag så ju att den var tvåa, men jag reagerade inte på namnet...kan du inte få dem att skriva humlan innom parantes efter namnet! :D Grattis iaf!!!!!
Det är inte illa kutat! :bow:

Räcker det med att hon har ett pannband det står "Humlan" på? ;) Sen har hon ju ett det står Decet et Dolor på oxå... :angel:
 
Sv: GRATTIS!

VA !!! Har humlan också varit 2:a....Grattis till både dig o Ina ( fast ina har jag grattat via PM )
Nu måste jag ju få fart på mina egna Juveler snart :bump:
 
Sv: GRATTIS!

Grattis till en fin uppfödning Marta!Var på plats på Åmål och New Kid in Town gjorde verkligen ett toppenlopp!Men eftersom vi hade med honom på V5 fick vi hjärtat i halsgropen rejält när han stannade kort före mål.*ler* Hur som,grattis!
 
Sv: GRATTIS!

Tackar :D...jag var själv inte där men hörde att han gick i dödens hela vägen och var tapper ända in i mål :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: Lady_S
·
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
763
Senast: tuaphua
·
Hemmet Googlar men får så många olika svar 😅 Fick en fin, hederlig arméns hästfilt av en gammal bonde i byn. Ni som vet, ni vet. Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 530
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
504
Senast: Tajger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp