Gravid i Knivsta?

M

Maggie82

Hej!

Finns det någon här som är gravid och bor i Knivsta?
Jag och min kille ska snart flytta till Knivsta och vi ska ha barn i Augusti. Vore kul om man kunde lära känna någon från Knivsta som kommer att vara mammaledig samtidigt som jag!
 
Sv: Gravid i Knivsta?

En tjej i mitt stall ska ha barn i juni..... Hon bor i Knivsta. Det gör jag likaså..... Mina barn blir dock 3 och 5 i år.
 
Sv: Gravid i Knivsta?

Jag är i Knivsta ganska ofta då mina svärföräldrar bor där! Vi ska ha barn i december, så vi ska ju inte ha riktigt samtitidigt, men jag kommer troligen vara ledig redan innan så träffs kan man ju göra ändå:laugh:
 

Liknande trådar

Småbarn Hej, jag är nyfiken på att få veta lite om hur andra barns rörelsevanor ser ut efter förskolan. Hur mycket rör era barn på sig efter...
2
Svar
22
· Visningar
1 718
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag har tänkt höra med vården också, men kan ju fråga om ev personliga erfarenheter först... Jo, jag har vissa månader...
2
Svar
20
· Visningar
1 089
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
7 629
Senast: Soapbubble
·
Gravid - 1år Jag har två barn, snart 9 och snart 3. Tankar om en till lockar, känner mig inte klar med gravid och dödande, samtidigt som jag inte vet...
2
Svar
35
· Visningar
3 709
Senast: vinkelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp