Status
Stängd för vidare inlägg.
B

borta

Tyvärr har jag blivit rädd för att jag blivit gravid. Har köpt ett test för att kolla. :(

Men på detta står det att man ska ta det den dagen man skall ha mens. Funkar det, även om jag tar det nu? Hade mens/någon blödning för en vecka sedan..

Om jag skulle vara gravid, så är troligtvis fostret 1 månad gammalt nu. Hur pass tidgt kan man se på testen om man är gravid?

Tacksam för hjälp...:(
 
Sv: gravid?

Men iom att jag hade någon blödning förra veckan, borde det inte gå då? Jag vet inte, men det att man ska vänta tills nästa gång man blöder, känns mest som om de satt upp det för att man inte ska testa för tidigt? Eller?
 
Sv: gravid?

Var det mens du hade eller bara kort blödning? I början av min graviditet hade jag som en en dagars mens som lurades lite

Men testa du och är du osäker även om du får neg. gå till ungdomsmottagningen :)

*blivande mamman wingils lilla åsikt* :)
 
Sv: gravid?

Jag brukar nomalt ha 5 dagras mens ungefär, då hade jag ca 2,5 dagar... Är dock första gången jag har mens med dessa p-piller, har haft p-spruta i ca ett halvår innan...
 
Sv: gravid?

Det är inte blödningen som gör avgör hur det visar. Man kan blöda lite när ägget fäster också, vissar har små blödningar genom nästan hela graviditeten.

Om du menar att fostret är 4v, så skulle du vara gravid i 6e veckan, och då kan du helt klart se på ett test.
 
Sv: gravid?

Gör testet! Det skadar ju inte och är du inte med barn så beror säkert din annorlunda mens just pga att du bytt preventivmedel!

/Timsetim (som alltid kunnat ställa klockan efter sin mens men som nu har gått en vecka över :banana: *hoppashoppashoppashoppas*)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 457
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Jag är på en efterlängtad solresa med goda vänner. Är i (för)klimakteriet och har normalt lite opålitliga och rikliga blödningar. Min...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 386
Senast: Kivina
·
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp