Gruppen trädgårdsliv på fb

tott

Trådstartare
Jag är med i gruppen Trädgårdsliv på fb. Bra grupp med full aktivitet just nu...så mycket aktivitet att mitt flöde baaaaaara handlar om trädgård. Vill inte! Kan jag på nåt sätt ställa in så att gruppens aktivitet inte kommer upp i mitt flöde? Har stängt av alla aviseringar, men det hjälpte inte. Orkar inte ha det så här!!:devil:
 
Går väl att klicka på "sluta följ" så är du fortfarande med i gruppen men får inte upp en massa inlägg?
 
Hittade en offentlig grupp som hette "Trädgårdsliv, för oss med kunskap"
Kan det vara den??
 
Wow! Finns det en sån grupp? Måste genast gå med!!
Jodå, den finns - jag är också med :-) Men det är en "secret group" så jag tror man måste bli inbjuden eller nåt. En sk sluten grupp där man liksom måste ansöka om att få vara med, eller bjudas in. Vet inte varför men så är det......
 
Jodå, den finns - jag är också med :-) Men det är en "secret group" så jag tror man måste bli inbjuden eller nåt. En sk sluten grupp där man liksom måste ansöka om att få vara med, eller bjudas in. Vet inte varför men så är det......
Hur blir man inbjuden i den här sekten då? :confused:
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 709
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 949
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 045
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ont i ryggen efter förlossning
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp