Bukefalos 28 år!

H**ks nyheter?

Fiorano

Trådstartare
Kära moderator, får vi ha denna tråden? Det känns nästan som en riktig buketradition att diskutera nyheterna! Alla kan kolla på butikens hemsida och bilder behöver bara visas på köpta produkter!

Jag vill i alla fall hurra för det nya Apollotränset då jag efterlyst ett riktigt snyggt dressyrträns! Men det var kanske i dyraste laget (859:-). Det smala pannbandet med stenar var också väldigt snyggt!
 
Sv: H**ks nyheter?

En del snygga saker, men inte riktigt färger som faller mig i smaken den här säsongen :crazy:
 
Sv: H**ks nyheter?

jag har redan varit och köpt det svängda pannbandet med tre rader strass på. hade det smala pannbandet funnit i mindre storlek hade jag köpt det också.

sen är jag lite nyfiken på CAREFORE paddarna, som enligt dom i affären ska fungera liknande som BoT.
 
Sv: H**ks nyheter?

jag tycker också det var snyggt, även det svängda pannbandet med kristaller. men vad är det för dumheter att bara ha det i svart??? :mad:

i övrigt tyckte jag det var väldigt fula/tråkiga färger på täckena, typ rött o svart... :p
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag köpte CH MILFORD tränset idag faktiskt.:) Har letat efter ett sånt träns länge nu (de jag har hittat har vart för dyra för mig, fattig studerande som man är:D) så jag är mkt nöjd med mitt köp!:) Hoppas bara att det är lagom stort, köpte Full, men det ser lite litet ut för min bamsehäst... får prova det imorrn.
 
Sv: H**ks nyheter?

Neeejj.. Jag kom just på att jag var inne på Hööks idag men glömde bort att ta en ny katalog :crazy: :angel: Hrm.. Får väl vänta på posten då.. De hade inte fått in allt det nya än såg bara pannbanden. Letade iofs inte jättenoga :p Var mest med näsan i realådorna..
 
Sv: H**ks nyheter?

Startade en ny tråd om detta igår och puttade även upp den gamla där vi snackat om vår nyheterna i våras men de försvann både två...Hoppas vi får behålla denna nu då...


E det någon som fått katalogen?
Vill ha den för min skärm suger så man kan knappt se hur sakerna ser ut på hemsidan+ att den legat nere hela dagen...
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag har bara sett på nätet men redan skrivit en hel lista på vad jag ska köpa :D
Bl.a. det där vitfodrade tränset, ett rutigt regntäcke, det där svängda pannbandet och en lös remontnosgrimma :) En hel hög med saker till men den dumma sidan ligger ju nere...
 
Sv: H**ks nyheter?

Sprang ut till brevlådan idag när jag kom hem från jobbet. Trodde den skulle ligga där ,men icke. Vad besviken jag blev. :(
Hoppas den kommer imorgon.
Har spanat in massa saker på hemsidan jag vill ha, bla. det breda pannbandet, flera schabrak, tröjor:d:d
Men det är ju inte alls lika kul att spana på hemsidan som att bläddra i den...
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag köpte det bruna vitfodrade tränset ;)
Är supernöjd, jättesnyggt!
 
Sv: H**ks nyheter?

Gillar inte alla Hööks produkter men ääälskar att kolla i katalogen! :D Hoppas på att få den i morgon!! :bump:
 
Sv: H**ks nyheter?

Carefore paddarna fungerar snarliks som bot men inte som bot.. enligt mig är väl paddarna lite över reklamerade, dock andas dom super bra och "jämnar" ut trycket över benet på ett bra sätt. Men att ta bort gallor och göra benen "torra" är bot bättre till. använder dock carefore´s sadelgjordtunnel just för andningsfunktionen skull.

sen de andra nyheterna, så pannbandet de svängda de är de enda jag fastnat för.. resten är hööks..
 
Sv: H**ks nyheter?

åh äntligen någon som vet något om paddarna :D
men då kanske dom inte är värda sitt pris då?, även om dom är mycket billigare än BoT.
Det blir väl att köpa ett par riktiga BoT istället när jag råkar ha pengar över :angel:
 
Sv: H**ks nyheter?

Vi får två kataloger :banana: dvs en kan man klottra järnet i ;)
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag står mellan att köpa det bruna tränset med vit fodring (tror det kostar 379kr eller nåt) eller det bruna med vitt mönster på pannband och nosgrimma, kan inte bestämma mig!
 
Sv: H**ks nyheter?

Har inte fått katalogen än, men kollade på hemsidan :)
Gillade det svängda pannbandet med bling, synd att det inte fanns i brunt bara.
De nya helfärgade benskydde var oxå söta :D
*undrar om B-ponnyn vill ha rosa såna :angel:*
 

Liknande trådar

Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 593
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Ja, har ni hunnit kolla in dom? De verkar spinna vidare på dressyrmodet med ett nytt billigare dressyrträns-men med knepigt aachenfäste...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
28 919
Senast: Shaklima
·
Utrustning Nu har h**ks nyheter kommit upp på hemsidan! Vad tycker ni? Jag har blivit helt kär i pullartränset! Inte nog med att det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 507
Islandshäst Regler för forumet "Tävla Islandshäst" Detta forum är avsett för diskussioner kring Tävling och Träning av Islandshästar utrustning...
2
Svar
39
· Visningar
9 993
Senast: Rea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp