Bukefalos 28 år!

H**ks nyheter?

Sv: H**ks nyheter?

Detta fick jag hem idag! :love:

kop-7_17315509.jpg

alla ni som köpt detta pannband, vad tycker ni om det?
kan ni inte visa bilder med pannbandet på hästen?
 
Sv: H**ks nyheter?

603ee6282d9e9323b03a6d4d03d19600_640_608.jpg

På storhäst,170

Edit: Glömde ju att skriva det att jag tycker om pannbandet jättemycket! Har det både på storhäst och på d-ponny, fungerar mycket bra.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: H**ks nyheter?

Jag har tyckt att det har sett lite konstigt ut i katalogen, men på din häst ser det jättefint ut :love:
Ett sånt skrivs nu upp på önskelistan :D
 
Sv: H**ks nyheter?

Åh, jag har också velat ha ett sådant pannband hur länge som helst! Det är ju värt att köpa hela tränset för pannbandets skull till det priset. ;)
 
Sv: H**ks nyheter?

Speciellt med tanke på den uuuuuuuuursnygga chokladbruna färgen. Mums!

Det enda problemet är att förra gången jag "köpte" något i tankarna när jag kollade i katalogen, var det helt gräsligt. Stenhårt och hemskt.
Å andra sidan har jag deras förra 169-kronorsträns hemma, som var jättefint tills hästen tog sönder det. (=en bra anledning att köpa ett nytt)

Vad tycker ni om den här då? http://www.hooks.se/Butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=SE-110231&pos=3
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag tycker att den ser lite för mycket ut som en arbetsjacka, typ Blåkläder, eller vad det heter. :angel:

Snygg färg dock! :)
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag vill också ha tränset för 169 :- :love: Ska önska mig det i födelsedagspresent :D Fast då får jag ju vänta till slutet av februari :(
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag blev också kääär i det pannbandet! Tror jag ska köpa tränset bara för pannbandets skull, jag räknar inte med nån vidare kvalitet på lädret :p

Var några andra snygga också, ett nytt snyggt islandshästträns som bara fanns i brunt. Typiskt för mig som har svart sadel!
 
Sv: H**ks nyheter?

Var på hööks för några dagar sen och klämde på det bruna islandstränset.. Det kändes bra och var billigt - men det fanns inga sidstycken till bettet! Bara käkrem och nosgrimma.. :crazy:
 
Sv: H**ks nyheter?

lite dålif bild detta , kan se om jag hittar bättre när jag kommer hem:
22653367.jpg


använde mitt ca en vecka sen såldes de illa kvickt. otroligt fult på nära håll, blev irriterad varje gpng jag skulle använda tränset. ser så plastigt och dyl ut. fast de kostade ju inget alls, så ett + för de..

ser ok ut på längre håll men inget jag ville behålla då de så för fel och skit ut..
 
Sv: H**ks nyheter?

Var på hööks för några dagar sen och klämde på det bruna islandstränset.. Det kändes bra och var billigt - men det fanns inga sidstycken till bettet! Bara käkrem och nosgrimma.. :crazy:


Jag hittar inget brunt islandsträns på sidan? Kan du länka?
Det måste ha varit ett måndags-ex du höll i..?

Och KÄKREM på ett islandsträns? :crazy:
Är det säkert att det var ett islandsträns?
Det brukar bara vara det på de islandsträns som ser ut som storhästträns i utformningen ju..
 
Sv: H**ks nyheter?

Nej nej det var islandstränset, det stod på.
Skicka ett pm till mig så länkar jag :)

ALLA träns såg ut så, tog upp i alla fall 2 st. Men självklart hade de i butiken monterat dem fel.

:rofl:
 
Sv: H**ks nyheter?

Blev helt kär i tränsen på hemsidan :love: men när jag tittade på dom i butiken så ångrade jag mig totalt.Inte alls lika fina IRL. iallafall enligt mig..
 

Liknande trådar

Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 593
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Ja, har ni hunnit kolla in dom? De verkar spinna vidare på dressyrmodet med ett nytt billigare dressyrträns-men med knepigt aachenfäste...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
28 919
Senast: Shaklima
·
Utrustning Nu har h**ks nyheter kommit upp på hemsidan! Vad tycker ni? Jag har blivit helt kär i pullartränset! Inte nog med att det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 507
Islandshäst Regler för forumet "Tävla Islandshäst" Detta forum är avsett för diskussioner kring Tävling och Träning av Islandshästar utrustning...
2
Svar
39
· Visningar
9 993
Senast: Rea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp