Bukefalos 28 år!

Här är fanskapet

Sv: Här är fanskapet

Fåglar...visst, vackra att se på men låter förj*vligt :crazy:
Har stått i djuraffären många gånger och kollat på råttor, marsvin, kaniner, möss, hamstrar..och fåglar och sagt till mig själv: Aldrig fågel :smirk:
Bodde 1 månad tillsammans med en fågel, en nymfparakit (parasit :angel: ) som levde :devil: 23 av dygnets 24 timmar...
det var i england och jag bodde hos en familj som avguuudade den där fågeln *suckar*, så varje morgon hade mamman i familjen en pratstund med honom i hopp om att han skulle svara, det kunde låta såhär:
- Good morning Charlie!
- SKRIIIII!!!
- How are you today?
- SKRISKIIII!!
- Can you say "Good morning"?
- SKRIIIIIIIIIIIII!
- Can Charlie say "Good morning" to mummy?
- SKRIWIIIIIIHHH!
- "Good morning", try to say that Charlie
- SKRIIIIII
- SKRIIIIIIIIIII!!!
- SKWIIIIRRRHHHH!


Ahhh!! Snacka om dålig frukostro man fick :crazy: och gratis huvudvärk för resten av dagen :smirk:

Jag är inte ett dugg avundsjuk på dom där 4 äggen :angel: ;)
 
Sv: Här är fanskapet

mjwpc3.jpg


Tröttnade rita ränder :rofl:
 
Sv: Här är fanskapet

*springer till Pekka*
Peeekkaaa! Modig har tillverkar en ful goja! :mad:
*Pekka gruffar*
Gruff gruff, jahaja. *zapp* Sådärja, nu är den död.

Tack Pekka! :love:

Moahaha :devil:
 
Sv: Här är fanskapet

gul_zebra skrev:
Ungefär 2:a februari om jag räknar rätt nu :crazy: Om de kläcks öht :angel: :devil:
Jag har följt tråden i tystnad, men nu måste jag få veta om det blev några ungar:rofl:
 
Sv: Här är fanskapet

Erhm Gul_zebra.. Du är rooolig!!
laugh.gif
HAHA!

"Här är fanskapet" tänkte jag något skadedjur eller något skumt. Så visar du upp en bild på ett ägg! HAHA! Du är skön!
laugh.gif


Erhm, ursäkta ^^ Jag förstår din ilska, jag finns här om du behöver prata. Jag förstår.

laugh.gif
 
Sv: Här är fanskapet

Är det meningen att de ska häcka eller? Har de holk?
 
Sv: Här är fanskapet

Okej, blir det inga fåglar nu så blir det iallafall ett längre uppehåll :) Häckning max 2 gånger under 12 månader!
 
Sv: Här är fanskapet

Ey fan vad bra :) Det måste jag säga till mamsen, inga bebbar medan jag bor kvar mao (flyttar om ungefär ett halvår hoppas jag) :banana:

You've just made my day :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Sitter och funderar på att börja ge mina grabbar tillskott innehållande hampafröolja Det finns ju ett välkänt N'trilon. dyrt som satan...
Svar
5
· Visningar
450
Senast: lilstar
·
Hemmet Jag ska eventuellt flytta in i en hyresrätt med gigantiska fönster. Jättefin utsikt, absolut - men allt blir ju så fjuttigt i jämförelse...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 631
Senast: manda
·
Mat Hittar inga andra som är lika bra och Bonnie lee säljs inte längre Sverige eller ens Europa längre. Känns som en mindre katastrof vad...
Svar
3
· Visningar
504
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Blev just whammad av SVT som visade jullåtsvideos i Morgonstudion, bla. Last Christmas med WHAM. (Originalet). :mad: Har ni blivit...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 095
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp