Whamageddon 2023

Rosett

Trådstartare
Blev just whammad av SVT som visade jullåtsvideos i Morgonstudion, bla. Last Christmas med WHAM. (Originalet).
:mad:

Har ni blivit whammade än?
 
Ja redan i somras och all I want fore Christmas is you hörde jag för någon dag sedan. Den brukar spelas oftare än den där som alla försöker undvika av WHAM
 
Är det stackars eller var det medvetet?


För övrigt förstår jag inte grejen, det är en dåligt jullåt bland andra ännu sämre
Skrev ”råkade” eftersom jag gissar att det inte var omedvetet men tror kanske inte riktigt han väntat sig de väldigt starka reaktioner det blev efteråt.

Fattar inte heller grejen. Undviker all julmusik så gott jag kan. WHAM inräknat.
 

Liknande trådar

Tjatter Blev precis whammad av Musikhjälpen :meh: Intet ont anande bytte jag till SVT2 och vad hör jag? ”Last Christmas …” Har ni blivit...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 167
Senast: em76
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 916
Senast: Jeps
·
Tjatter Har ni läst om den här tävlingen på sociala medier? Den börjar 1:a december och slutar 24:e december vid midnatt och går ut på att man...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 995
Senast: em76
·
Äldre I morgon torsdag kör vi vidare! Det är dags för semifinal 2 i Eurovision song contest!! :bump::bump::bump::bump: Jag ser fram emot att...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
5 565
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp