Häst efter Palotus

P

pernilla861

Hej jag ska eventuellt köpa en häst e: Palotus och undrar om någon annan här har häst efter honom? Tänkte hur eran är i kropp och psyke? Vore även roligt att se foton på hästar efter honom o se hur dom blir i kroppen... Har själv träffar Palotus och tyckte han var väldigt trevlig.

Mvh Pernilla
 
Sv: Häst efter Palotus

Palotus är en ej godkänd hingst av rasen svensk varmblodig ridhäst e. Milano-Pontus.
Han går på fribetäckning med en flock ston. Vad jag vet så har han en del avkommor senare än 2007, ca 10-15 stycken/år, men de står inte med här http://www.blup.se/sv-SE/horses/149769-palotus-swb
Jag vet att uppfödaren registrerat avkommor i andra förbund.
 
Sv: Häst efter Palotus

Jag har ägt två hästar med palotus som fader. Han lämnar stabila och maffiga hästar :) Jag har bild på min nuvarande tvååring i "09 tråden" som du kan titta på mina skrivna inlägg. Milton hade jag innan, har bild på han här också. Båda två med stammen e: palotus u: starlight
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag ska eventuellt börja rida en häst som är vääldigt hög, typ vid 1.90, själv är jag 154. Hästen i fråga är väldigt snäll från...
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: cf234k
·
Hästvård Hej! Står lite kluven nu. Jag har en häst som står med en hagkompis som väldigt gärna biter i hans känselspröt/ansikte. Min kommer...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: mily
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: Happimess
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 380
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp