Hästbajs t valp - probiotika?

På Bukefalos hör det till god ton att den som påstår saker också kommer med källor till sina påståenden o eftersom det är du som startat tråden får du vara egen dräng o sluta bete dig oförskämt mot bl. a. mig.
Som man ropar i skogen får man svar. Jag brukar alltid vara trevlig och bemöta andra på ett respektfullt sätt, om de inte själva utmanar till något annat. Lite självkritik vore på sin plats. Backa tillbaka och läs vad du skrivit innan.
 
Som man ropar i skogen får man svar. Jag brukar alltid vara trevlig och bemöta andra på ett respektfullt sätt, om de inte själva utmanar till något annat. Lite självkritik vore på sin plats. Backa tillbaka och läs vad du skrivit innan.

Så du menar att dina inlägg om att du inte jobbar som tjänstefolk och därför inte ska komma med källor till dina tvärsäkra uttalanden, är trevligt och respektfullt bemötande? Tja, allt är ju relativt...
 
Som man ropar i skogen får man svar. Jag brukar alltid vara trevlig och bemöta andra på ett respektfullt sätt, om de inte själva utmanar till något annat. Lite självkritik vore på sin plats. Backa tillbaka och läs vad du skrivit innan.
Moget, det är inte mitt fel att du gjort dig själv till åtlöje.
 
:crazy: Jag vet inte om jag vill veta om jag någonsin ska våga ta en valp igen.
Eller hur. Jag har börjat titta på unghundar istället, blir mörkrädd över hur mycket konstiga parningar som görs och vidskepligheter som tillåts styra i avelsarbetet.

(Visst finns det massa jätteduktiga uppfödare och superspännande kombinationer också!)
 
  • Gilla
Reactions: Is

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp