Hästens utfodring 2011 SLU

Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Här liggs det i ;) Nej du jag har inte ens gjort ettan klart ännu..Har just nu påbörjat utbildningen på mitt nya jobb så lite annat som satt skruv i huvudet just nu..Håller tummarna för dig :)
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Jag fick godkänt på betes upg. Klarade Tenta 1 igår och ska börja med 2:an idag tänkte jag. Är den svår? Både a och b?
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Precis gjort dem. Tyckte de var lite trixiga, men absolut inte omöjliga. Dock tog jag lite väl lång tid på mig på a, hann klart men upptäckte då att jag hade för många ord i de ordsbegränsade uppgifterna. Hann bara förkorta en uppgift lite, sen var tiden slut! Vet inte hur de kommer bedöma de uppgifterna, men hoppas på att man inte blev körd på dem bara för att man hade några ord för mkt.
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Samma här vad gäller betesuppgiften och det var ju kanonskönt :) Har gjort tenta 1 en gång men inte godkänd, och inte heller orkat ta tag i det som sagt..

Kul att se att det går framåt för er. Ska nog hoppa över 2:an då jag som sagt har annan utbildning nu som tar mycket tid, och jag siktar inte på något högre betyg.
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Jag får verkligen inte ihop en Power Point pres. Jag förstår inte vad det har med kursen att göra? Att göra om det tidigare arbetet för att läsa in och försöka göra något sådant lär mig ju definitivt inte mer om hästens foder ÖVH!! Ne tycker faktiskt att det är skönt att det inte är mer på denna kursen nu, tycker allt verkar vara lite lustigt :(
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Fast PP-presentationen är ju enkelt. Det handlar ju bara om att berätta vad du har gjort och vad du kommit fram till.

Så har du jämfört två olika stall så får du presentera vad du har undersökt och sen är det ju bara att presentera hur de två olika stallarna såg ut och vad du kom fram till. Och så slutsatsen.

Det är ju som att du hade berättat för oss andra vad du gjort och vad du kommit fram till. En muntlig redovisning inför klass helt enkelt, fast i en annan form!
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Jo jag förstår vad man ska göra men, det går inte å göra det? Min dator är från stenåldern och har inte alla program osv som ska användas. Och vi har ju redan gjort detta arbetet så jag förstår inte vad meningen är att lämna in samma arbete igen fast muntligt? Jag hade behövt gå en data kurs innan jag började på den här kursen känner jag.
Själva foderläran tycker jag har försvunnit när det bara handlar om datorn. Men jag förstår om det bara är jag som känner så, tycker ändå jag har stor datavana. :(
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Har du Power Point? I så fall kan jag hjälpa dig göra en presentation.
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Nej jag har ju inte det. Min dator är alldeles för gammal för att kunna göra det, den kokar nästan när jag försöker ladda hem det. :( Men har lånat en väns dator och gjort en PP men fick inte in något ljud på den. Och nu kan jag inte öppna den PP filen jag skickade till mig själv :(
Är mer datakunskap det här ju :S
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Har också läst den här kursen, och är så glad att den är över!!!!!
Inte alls nöjd med kursen... :(
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

KL

Är det någon som har fått godkänt/kommentarer på sin PP-pres? På min står det bara "ej granskad".

Em
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Ja, min pp-presentation är rättad och godkänd, samt kommenterad.

Men ingen av "opponeringarna" verkar granskade.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Distans på SLU, är det någon som vet varför den är inställd? Jag har sett fram emot att läsa kursen i ett par år nu och när jag äntligen...
Svar
9
· Visningar
1 576
Senast: lewellyn
·
S
Hästmänniskan Är det någon som ska läsa distanskursen Hästens Utfodring på SLU, som startar i mars? Har anmält mig, och såg att kursen var full. Det...
2
Svar
25
· Visningar
2 442
Senast: Kratus
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 573
Senast: Sonic76
·
Småbarn Sonen (fyller 3 om två månader) började på dagis för lite mindre än en månad sedan. Från början var det tänkt och sagt att han skulle gå...
2
Svar
35
· Visningar
4 812
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp