nattrexx

Trådstartare
Hej, jag har ingen aning om vart jag skulle lägga denna tråden men...

Halloween närmar sig och jag och några andra ska gå ut och knacka dörr med våra hästar XD Jag har ingen aning om vad jag och hästen ska klä ut oss till så har ni kanske några förslag som är enkelt och som hästar kan ha på sig? hahaha :D
 
Svarta lakan/tygstycken på hästarna som mer dramatiskt ländtäcke
Spindelväv med tillhörande spindlar i man och svans

Klä ut dig till spöke/zombie med vitgrå sminkbas och sen skugga fram konturer med grå ögonskugga. Om du orkar greja med latex och teaterblod och grejer så är det ju bara att göra :p
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
939
Senast: Oknytt
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
642
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 634
Senast: bobbbo
·
Ekonomi & Juridik hej :D vi är 3 tjejer som ska dela på en häst när vi börjar gymnasiet om ett år (2 ska gå häst 1 ska gå hund) och vi ska göra en budget...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 105
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp