Har precis genomfört en liten forumuppdatering

Den gick inte riktigt lika smidigt som jag hade tänkt mig, så om ni tycker det sett lite konstigt ut den senaste timmen vet ni vad det beror på.
Nu skall förhoppningsvis det mesta vara på plats och fungera som det skall igen.
Rapportera gärna om ni ser några konstigheter.

Den här uppdateringen handlar mest om buggrättningar, ni får gärna rapportera om något helt plötsligt börjat fungera bättre, men jag tror att det mesta är sådant inte så många råkat ut för.
 
@Gunnar har du ngn reflektion ang inloggningsproblematiken enligt redovisning ?
Jag har precis provat med min androidmobil med senaste version av android, jag lyckas inte råka ut för att bli utloggad.
Jag vet inte vad detta kan bero på. Känns inte som ett generellt fel, vet inte hur många som är drabade. Har du provat och kollat upp de förslag till lösningar jag gett tidigare?
 
@Gunnar jag har inte android iof ;) Väldigt många kör inte android och ändå funkar det att vara konstant inloggad . Är nya uppdateringarna utifrån att alla har android ?

Om man inte kör android , vad är lösningen att förbli inloggad på buke som det alltid funkade klockrent tidigare ?
 
Senast ändrad:
Testade på min gamla ipod, verkade fungera där med. Har du någon privat surfning påslagen? Läste om någon som hade utloggningsproblem pga det.
 
Testade på min gamla ipod, verkade fungera där med. Har du någon privat surfning påslagen? Läste om någon som hade utloggningsproblem pga det.
Stämmer bra, jag har privat surf , dock sen länge utan inloggningsproblem , men kanske nu då med uppdateringarna det gjorts på buke att det påverkar ? Ska prova att växla - återkommer med rapport om resultat . Tack så länge för denna reflektion/tips
 
Jag har problem det började nog igår, i förrigår? När jag ska klicka på notisknappen så får öppnas en ny flik och jag skickas till reklam.
Länkarna funkar inte, jag försökte ex gå in på Om bukefalos men muspekaren indikerar ingen länk. Laddade om sidan och sen fungerade det. Men det har hänt flera gånger nu idag och igår iaf.
 
@Gunnar Sedan sista uppdateringen med färgerna osv, eller sedan jag börjat använda nya bukefalos-stilen, så är problemet med utloggad mitt i samt det som även @mackan hade problem med - att behöva logga in igen när man växlat fönster på telefonen - borta.
 
@Gunnar

Jag har problem med citaten, när jag skrivit ett inlägg som någon citerat, och sedan citerar dennes svar så fungerar inte dom automatiska quote-taggarna, det blir fel där.
 
@Gunnar

Jag har problem med citaten, när jag skrivit ett inlägg som någon citerat, och sedan citerar dennes svar så fungerar inte dom automatiska quote-taggarna, det blir fel där.
Kan du beskriva mer exakt hur du gör, jag provade att använda svara-funktionen och det verkade fungera, är det Standarstilen du använder?
 
b142657.png


b142659.png


b142660.png



I det tredje inlägget är alltså texten som citeras inte min utan personen jag skrev till ser ut att ha svarat sitt eget inlägg.
 
Det jag ser är att inläggen alla innehåller trasiga citat, att det blir problem om man citerar dem är inte så konstigt.
Vet inte om jag förstått riktigt ändå men om det blir trasiga citat av att svara ett inlägg utan (trasiga) citat är det ett problem.
Om man svarar eller på annat sätt citerar en text som innehåller någon form av synlig QUOTE-tag kan det bli problem.
 
@Gunnar

Jag har problem med citaten, när jag skrivit ett inlägg som någon citerat, och sedan citerar dennes svar så fungerar inte dom automatiska quote-taggarna, det blir fel där.
Det verkar som att den som svarade ditt originalinlägg har råkat radera för mycket bara, så citatet blivit trasigt som Gunnar sa.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 931
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
825
Hästvård Självklart ska veterinär kontaktas på måndag, men jag vill ändå höra vilka åkommor det kan tänkas handla om. Är så orolig. Vår lilla 20...
2
Svar
35
· Visningar
3 651
Senast: Sirap
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 349
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp