Bukefalos 28 år!

Hastighetsrekord?

lil-sis

Trådstartare
Beställde från börjes i tosdags och paketet kom idag! Inte snabbpaket...

Mina stövlar däremot... :(
 
Jag beställde i fredags och paketet kom igår. Både jag och mamma blev klart chockade :eek: Det brukar ju ta jättelång tid...
 
Stövlarna kommer inte från dem, utan från en annan affär och dem beställde jag förra måndagen. Inom sju dagar sade dem när jag frågade och nu har det faktiskt gått sju arbetsdagar också. :mad:
 
En enda gång har jag beställt från Börjes och det tog max 3-4 dagar. Blev jättechockad!
 
lånar tråden lite!
Vad brukar frakten kosta ungefär?
 
Jag beställde saker därifrån förra veckan, och det kom på 5 arbetsdagar, trots att paketet skulle ända upp till Norrland :)
Sist jag beställde tog det betydligt mycket längre tid.
 
oj det var snabnbt och ute i god tid är du också..(har för mig att du ska tävla i April?) :bow:

själv beställde jag därifrån 3 veckor innan en tälving och fick kavajen precis dagen innan *tur*
 
kul att slippa vänta! Jag skickade in papprena till hästpasset i sommras, hade hört skräckhistorier om de som fått vänta månader!!! Mitt kom två dagar senare...=)
 
Frakten kostar väl alltid 80:- har jag för mig. Inte över 100:- iaf :)
 
Åh jag väntar på att min ägarbevis ska komma tillbaka med Patsys RCnr för jag har önskat stambokföra henne, skickade in det i augusti :crazy:
 
Hihi ja det va snabbt! Du hade nog tur ;)
Många väntar kanske tills nya katalogen kommer

Själv väntar jag på 2 täcken från Exklusiv. Stod på hemsidan att det tar 3-4 dgr, men på orderbekräftelsen när jag beställt stod det ca 10 dgr *sucka*
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 028
Senast: valy
·
Utrustning Jag försöker skärpa mig med vården av mina nya ridstövlar (deniro). Mina andra lite billigare stövlar brukade jag spola av i spolspiltan...
2
Svar
21
· Visningar
1 315
Senast: MiniLi
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 439
Senast: Buongusto
·
IT & mobiler Hjälp! Jag kan inte använda mitt MS-paket som jag köpte tillsammans med datorn 2022. Det går inte att komma i kontakt med Microsoft och...
Svar
8
· Visningar
749
Senast: Badtz Maru
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp