Bukefalos 28 år!

Hej Bullen... (Relationsråd sökes)

Sv: Hej Bullen... (Relationsråd sökes)

Men detta med utseende - alltså, är folk rädda att den man chattat med inte tycker att man är snygg IRL? Har man inte sett bilder på varandra under tiden man chattat? Det kommer ju sällan som en överraskning hur man ser ut, eller?
Jo visst kan det göra det! Du såg ju inte foto på mig på evigheter när vi blev vänner, eller hur? Tycker an inte att man ser bra ut så skickar man inga bilder. I alla fall inte jag.
 
Sv: Hej Bullen... (Relationsråd sökes)

Kunde varit jag som skrev det här inlägget, fast för ganska exakt 7 år sedan. Jag hade kontakt med min nuvarande sambo över nätet (och chatt, sms, brev samt telefon i princip dagligen) i närmare ett års tid men jag vågade bara inte träffa honom! Han försökte med allt - bjuda in sig själv, skicka mig konsertbiljetter så vi skulle gå tillsammans m.m.) Men min självkänsla var också körd i botten, och jag hade komplex över mitt utseende och tusen andra grejer. När sommaren började lida mot sitt slut, så förstod jag att kontakten som vi hade inte skulle kunna pågå i all evighet - han skulle börja studera på universitet till hösten dessutom. Vi bestämde ett datum i slutet på augusti då vi skulle träffas och jag mådde så enormt dåligt perioden innan. Idag vågar jag knappt tänka tanken vad som skulle ha hänt om jag aldrig vågat.

Jag menar inte att er situation kommer utvecklas i samma riktning, men du kan aldrig veta om du inte vågar satsa. För faktum är att om du inte satsar, så förlorar du henne förmodligen till slut ändå. Sedan har jag tyvärr inget att komma med angående långdistansförhållanden, då vi bara hade 20 mil emellan.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: Monimaker
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 488
Senast: jemeni
·
Relationer Hej! Behöver verkligen hjälp med detta då jag inte vet hur jag ska tänka. Jag har varit bästa kompis med en tjej i runt 15 år, vi har...
2
Svar
22
· Visningar
4 331
Senast: Raderad medlem 68338
·
Relationer Hoppas nån klok utifrån kan se klart på min situation. Jag började skriva med en kille från tinder i september. Han visade stort...
Svar
18
· Visningar
7 432
Senast: Josseliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp