Heja Musse!

Jag tror inte utan visade på vetenskaplig fakta, du bedriver propaganda i eget syfte.

Patriarkala strukturer är det ni alltid talar om. Påstår du nu att det inte var vad du menade? Andra strukturella mönster kan nog finnas, det har jag inte ifrågasatt.

"Propaganda i eget syfte"? Du menar att länken till BRÅ är felaktig, den som faktiskt behandlar trådens ämne - dvs sexuella trakasserier och våldtäkter. Se @BornAgain s inlägg om den länk du själv posta.
 

Liknande trådar

Samhälle Äntligen har det börjat gälla. Den historiska sänkningen är genomförd. Nu får man mer i plånboken 🤑. Hur mycket får ni betala nu då för...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
17 562
Senast: Unafraid
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 286
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hej Jag undrar om någon här har tips på en bra men inte alltför dyr motionscykel? :) Jag ska börja med mer intensiv rehab efter mitt...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Twihard
·
Mat Hittade ett intressant test baserat på en undersökning av två personer vid Technical University of Zürich som upptäckte att folks äckel...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
2 632
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp