Bukefalos 28 år!

High Chapparall

C

Colonels_king

skall någon dit, tävla eller bara umgås??,
Jag skall ha med min quarter King för miljöträning...
Hur kommer detta att gå? :crazy:
Visst är det årets största event, fast bökeberga challenge är ganska stort med...
 
Sv: High Chapparall

Jag ska dit! :) Jag ska titta på tävlingarna och umngås med alla cowboysar ;) Lycka till med din häst.
 
Sv: High Chapparall

Jag ska dit..................:)

Hm...Colonels King......typ efter Colonels Fella?
 
Sv: High Chapparall

Ja...då får du heja på mig....
Jag tror jag vet hur du ser ut....men kan inte svära på att jag kommer känna igen dig...:smirk:
 
Sv: High Chapparall

Jag ska dit och jobba jobba jobba nästan hela sommaren :) (som varje år)
Ansvarar för hästarna o sånt där, o lite dans a´la saloonshow också.
Sen ska jag tävla chefens hästar, och ev min egen..
:banana: :banana:
 
Sv: High Chapparall

Jag ska dit!!!:D Bara som åskådare men de e skit kul endå!;)

Vilka grenar ska ni tävla i då?//Mollan
 
Sv: High Chapparall

jajemen, efter colonels fella, han heter egentligen easy colonels king men det blir så långt...

ska tyvärr inte tävla, king är inte mogen för det än, så det blir massor av miljöträning för honom nu...

lycka till alla som skall tävla, jag känner några stycken och jag ska hejja på dem... =)
 
Sv: High Chapparall

Vad kul.....Colonels Fella är ju så superfin och med ett underbart lynne.
Köpte du honom av Per?
 
Sv: High Chapparall

Jag ska oxå dit, om jag har råd vill säga.
Det blir den första större tävlingen för båda jag och min häst.
Lär dö av nervositet :D men kul ska det bli :)
 
Sv: High Chapparall

Jag ska också dit... första stora tävlingen även för mig...(efter arab rm då)..
blir väl ALLA ridklasser och kanske någon kosse-klass...:D
 
Sv: High Chapparall

Nej, jag köpte honom av en uppfödare nere i skåne, de hade mamman och flera släktingar till honom där med. Mamman är en ranchhäst från usa. king har verkligen boldet för att ridas på kor, han är aldrig negativ mot någonting aldrig. Han har ärvt mycket av Colonels fella, de har samma sorts galopp har huvudet i samma position i galoppen mm. Men King är kanske lite grövre och mer musklad än Colonel, king har den här riktiga hingstkroppen han är såå fin nu.

Colonels fella är en underbar häst, jag har ridit några av hans avkommor och sett flera stycken och nästan alla har ärvt hans lynne, (utom vissa ston)
 
Sv: High Chapparall

Det låter som om du har en jättefin häst....

Har du inga bilder så man kan få se honom:)
 
Sv: High Chapparall

Jag ska dit och umgås samt dregla över alla duktiga ekipage och bli superinspirerad lagom till min allra första riktiga tävling på D-nivå:rofl: :rofl: :rofl: .
Finns absolut ingenting som är så härligt som en weekend på HC när det är Ranch Horse Classic, rekommenderas varmt till alla som vill ha inspiration!!!:bump: :bow: :bump: :bow: :bump:
 
Sv: High Chapparall

misstänker att jag ska dit och antingen tävla morsans häst eller jobba.. :/ jobbar jag så hojta till så käkar vi glass, jobbar jag inte så hojta till så tar vi en öl :) efter klassen.... :bump:

/Fia

H stable crew
 
Sv: High Chapparall

Jag längtar till High Chapparall:bump: :bump: jag är en trogen åskådare.Jag har sökt jobb men inte fått svar:( Jag får fortsätta leta!
 
Sv: High Chapparall /king

Hej och grattis till en underbar häst.
Har haft ögonen på honom sedan har var unghäst (bor i närheten av uppfödaren) Och han är/blir verkligen en pärla.
Lycka till med honom, vet ej om vi kommer att vara på HC då det ju är en stor tävling norr över samma helg.
 
Sv: High Chapparall

Hej!

Vad kul att höra att King har det bra och ska till High Chaparall! En riktig snygging är han.

Kommer ni att åka till Bökeberga också? Jag håller till på Easy titt som tätt och rider Joe. Eventuellt kommer vi att åka upp till Bökeberga med Bullet och Chappe (2 resp. 1 år).
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 124
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
824
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 550
Senast: WBanna
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp