Bukefalos 28 år!

High Chapparall

Sv: High Chapparall

Ursäkta jag som är lite ovetande...är det det där som är i juni 25-27???
Funderar på att åka dit då. Vet någon vad det kostar??:bump:
 
Sv: High Chapparall

Det heter Ranch Horse Classic, men TROR inte dom har satt något datum för nästa år.. Kommer iaf hållas på High Chaparral som vanligt, och jag skulle gissa på att dom kommer lägga det runt 3-5 juli för att vara med där under 4 julifirandet med bla. trappermeet (rendevouze), squaredancefestival osvosvosv.. :) MEN helt säker är jag inte.....
 
Sv: High Chapparall

Om jag inte har helt fel.....tror jag att det kostade ca. 250 kr för hela helgen i somras.
Gick själv in gratis men tror min familj fick betala detta.

Längtar sjukt mycket dit också.
Hoppas att även kunna deltaga detta år ;)
 
Sv: High Chapparall

Nytt nästa år är ju att dom har lagt in måndag till onsdag som träningscamp där ALLA oavsett disciplin får komma och träna! Som jag förstått det kommer det att bli clinics oxå. Verkar jättehäftigt, fast var man sen ska göra av hästen under tävlingarna vet jag inte... Jag vill ju vara med på ALLT!!! Så det ser ut att bli en vecka på HC till sommaren:o ....
 
Sv: High Chapparall

*KL*
:rofl: Här planeras det hej vilt inför nästa säsong:rofl:
Bra...då får väll jag oxå börja med det då...
Jag behöver "miljöträning" inför såna här stora tävlingar...alltså "inside", hur det funkar, innan jag drar min egen häst på sånt...
Nån som behöver en "hjälpreda"? Så ställer jag gärna upp:D
 
Sv: High Chapparall

va roligt att tråden fortfarande existerar..jag skapade den för ett halvårsen tror jag... Jag skall till Hc i år igen,... får se om d blir nån tävlingsklass men jag satsar på det..
 
Sv: High Chapparall

Men gud.............det låter ju alldeles toppen.
Det vore ju verkligen något.
Hmm......men man får kanske ta och börja spara nu då....det låter som en dyr men underbar vecka ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 120
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
824
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 550
Senast: WBanna
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp