Bukefalos 28 år!

High Chapparall

Sv: High Chapparall

BonRaiz skrev:
Det var ju himla synd, om du inte kan se den....filmen på Bolebendingen m dig...:angel: :crazy:

Kan inte ni andra se den heller?
Isf är det jui nåt fel!!:confused:


Inga inköp gjorda, trotts att jag tog pengar med mig denna gång...men visst gick man runt o trånade...

Ska prova att installera något som man var tvungen att görA OCH SE HUR DET GÅR... ELLER PROVA MED DEN ANDRA DATORN... VORE SÅÅÅ KUL....

allt är så dyrt..:crazy: mycket man skulle vilja ha men som plånboken säger :devil: till....:( Men jag beställde faktiskt ett par showchaps ifrån Pryss ... så nu LÄNGTAR jag.. !!!
 
Sv: High Chapparall

Skäcken bakom dig rids av min stallägare, det var vi som var där tillsammans :)

Det var dig och din häst jag såg tillsammans i hagen :)
 
Sv: High Chapparall

BonRaiz skrev:
Jo, det va vi som kom sent, till Team Sortingen dit upp och grävde ner oss lite nedanför ett par tjejer som satt i solstolar...var det ni?
Skall kolla på bilder om ni syns...

Det kanske var vi...:smirk: men mitt minne svicktar...
Var ni två st? i hatt?

jag kan se polebending filmen!:)
 
Sv: High Chapparall

Colonels_king skrev:
Okej, nu vill jag veta vad ni inhandlade ¨hos försäljarna, själv blev det en neoprenpad, en svart tävlingsfilt, en tävlingskjorta som jag hade på mig i pleasuren.Sen köpte jag chicago skruvar med... DFet blev en dyr resa... =)


Vad fin din pålle är! nån man kommer möta på tävlingsbanan framöver kanske! om det blir några mer tävlingar för mig ...

Fick inte köpt så mycket! en ny hatt, vit!
Så här snygg blev jag i den!;) http://i40.photobucket.com/albums/e239/golden_tinka/JagochHilmer.jpg

Ett bett, tredelat med parer stänger vet inte riktigt vad det heter!http://www.hastshopen.se/products/images/HS730021.jpg
 
Sv: High Chapparall

Ja ,jag var med i ranch trail och trail.kom 4a i trailen och det är jag jättenöjd över.Skulle varit med i reiningen med men fick typ solsting av allt ridande och för lite vatten,men man lär så länge man lever.
 
Sv: High Chapparall

Sheza's häst är så fin, tror det var henne jag såg i någon Pleasureklass på April Show. Eller var det en annan skimmel jag såg? :o Vet inte, men den du har på bilderna är fin i alla fall :love:
 
Sv: High Chapparall

Jag missade tyvär finalen i Team Sorting.
Vilka Vann?// Mollan
 
Sv: High Chapparall

Ja, snygg häst...men hur gammal är han?
Och vadå hög form? I mina ögon verkan han ju gå perfekt..:)
Eller du kanske menar att han skulle ha mer Pleasurestil på nacken?

Men jag är lite nyfiken på det där m "miljöträning"?
Kan vem som hellst anmäla sig till det, utan o va med i en tävling?:confused:
 
Sv: High Chapparall

Ja, snygg häst...men hur gammal är han?
Och vadå hög form? I mina ögon verkan han ju gå perfekt..
Eller du kanske menar att han skulle ha mer Pleasurestil på nacken?

Men jag är lite nyfiken på det där m "miljöträning"?
Kan vem som hellst anmäla sig till det, utan o va med i en tävling?

Nej, jag ville att han skulle slappna av mer, han gick och spände sig ganska mycket under ridningen...
Han är 5 år gammal, men väldigt sent inriden och förra ägarna slarvade med vissa grejer så jag fick börja om.

Jag anmälde mig till en klass som jag planerade att stryka mig ur bara för att få rida på framridningsbanan och va på tävlingsområdet. Men han var med i allafall, med Sheza... Det gick jättebra, det var ingen som förväntade sig resultat utan bara att han skulle komma in på banan ...
 
Sv: High Chapparall

Aaa...va det dom som på torsdagen plockade 6 kossor?
Om, så var de helt kanon...:devil: bra jobbat...gratta från mig oxå...:bow: :bow:
 
Sv: High Chapparall

Ok, att han var så himla spänd syntes ju inte på bilden...
Ja, jag såg att du hade ett nr på honom, 190 va det va? Den va ju inte m i programmet...
Men det var ju ett bra alt att göra så...planera en ev strykning...
Men kul att han ändå var inne och att det gick bra...:bow:
 
Sv: High Chapparall

*lånar knapp*

Mamma tog lite bilder från paraden, så dom kan jag bidra med:

4c00f63d.jpg


Paraden 1

Paraden 2

Paraden 3

Paraden 4

Paraden 5

Paraden 6

Paraden 7

Paraden 8

Paraden 9

Paraden 10

Ingen som har fler bilder ifrån tävlingarna? Vore jättekul att se, särskilt från Trailen, Ranch Trailen eller Pleasuren? :)
 
Sv: High Chapparall

Huntress skrev:
*lånar knapp*

Ingen som har fler bilder ifrån tävlingarna? Vore jättekul att se, särskilt från Trailen, Ranch Trailen eller Pleasuren? :)

Jopp, det har jag.. fast mest på mig:angel: men även på några andra (icke bukare... ) måste få upp dem någonstans på internet så kan jag lägga in några sedan...:D
 
Sv: High Chapparall

_Erik_ skrev:
Jopp, det har jag.. fast mest på mig:angel: men även på några andra (icke bukare... ) måste få upp dem någonstans på internet så kan jag lägga in några sedan...:D

photobucket.com är jättelätt att använda om man vill ladda upp bilder på nätet, helt gratis är det också! :)
 
Sv: High Chapparall

Huntress skrev:
photobucket.com är jättelätt att använda om man vill ladda upp bilder på nätet, helt gratis är det också! :)

mmm.. fast jag har tappat bort mitt lösnord dit... å det gick inte att ladda upp ny och det verkar ta tid att få sitt lösenord skickat till mailen ...:crazy:
 
Sv: High Chapparall

Nu återkommer jag med bilder efter att jag hittat ett lösenord !!
Bla. Bilder från Ranch Trailen.

Ranch Trail, Dummyn (jag och shaggy):
http://i59.photobucket.com/albums/g311/erbro_89/RHC2006004.jpg

Ranch Trail, lastning (jag och shaggy):
http://i59.photobucket.com/albums/g311/erbro_89/RHC2006005.jpg

Ranch Trail, släpa (jag och shaggy)
http://i59.photobucket.com/albums/g311/erbro_89/RHC2006006.jpg

Ranch Trail, Vagn man skulle kliva av och sedan leda hästen längs kanten och sedan kliva upp igen...(annat anonymt ekipage)
http://i59.photobucket.com/albums/g311/erbro_89/RHC2006008.jpg



Trail, Grind (jag och shaggy)
http://i59.photobucket.com/albums/g311/erbro_89/RHC2006022.jpg

Kan tillägga att det var trav genom L:et, backning genom L:et och Sidepass över de yttre bommarna på bilden...bron syns också lite grand...

/Erik:D
 
Sv: High Chapparall

Tack,A'lin för att du gillar min gråa dam,hon är från Usa och är främst avlad halter därav hennes "massa",men hon tävlas i bla pleasure,trail,wh,halter mm.Jag har bara haft henne i ca 1,5 år och köpte henne som typ läromästare.
 
Sv: High Chapparall

sheza skrev:
Tack,A'lin för att du gillar min gråa dam,hon är från Usa och är främst avlad halter därav hennes "massa",men hon tävlas i bla pleasure,trail,wh,halter mm.Jag har bara haft henne i ca 1,5 år och köpte henne som typ läromästare.


Hon fanns med på annons ihästfocus då va? Jag var skitsugen på att åka och titta men jag hade precis köpt min då.
 
Sv: High Chapparall

Colonels_king skrev:
Jag anmälde mig till en klass som jag planerade att stryka mig ur bara för att få rida på framridningsbanan och va på tävlingsområdet. ...

Det var lite fult gjort tycker jag.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 120
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
824
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 550
Senast: WBanna
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Fästingmedel
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp