Bukefalos 28 år!

Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill små-hissa denna dryck. Dricker aldrig något annat än typ pepsi max och cola zero annars, men min bror fick denna i present av mamma till studenten och öppnade den igår. Helt okej, luktade jättegott. :up:
34940_zpsejfjyscy.jpg
 
Milka Chips Ahoy! HISS! Om man gillar sötsliskiga saker som jag :o
Köpte på gekås i helgen, tillsammans med 10 till olika smaker av Milka, älskar den chokladen! :rofl:

14616614061_df159d7e46_b.jpg
 
Do it! Ett tips från mig blir att dricka den riktigt iskall direkt ur flaskan. Jag tycker den doftar väldigt speciellt. Fixar inte att dricka den ur glas så jag får doften upp i näsan, och jag är inte ens känslig egentligen ;) :p

Drack den iskall direkt ur flaskan...och efter en stund fesljummen ur flaskan. Den var god. Smakar som något som hade kunnat vara alkohol i. Inte så läsk-aktig smak som vanlig cider.
 
Jag vill små-hissa denna dryck. Dricker aldrig något annat än typ pepsi max och cola zero annars, men min bror fick denna i present av mamma till studenten och öppnade den igår. Helt okej, luktade jättegott. :up:
34940_zpsejfjyscy.jpg

Har också smakat denna och tyckte den var rätt god :)
 
Luktar riktigt gott och flaskan är gullig så nu blir jag jättesöt och alla getingar kommer att älska mig:nailbiting:?

Generate.ashx
 
Maken rekommendera :
Front-page-teaser_main_four_columns_full.png


Citron och fläderblom saften från BOB, enligt honom är den toppen, själv klarar jag inte av flädersmaken så jag kan inte säga... ;)
Åh fy vad gott det låter! Nu bor jag inte i Sverige, men lägligt nog får jag besök därifrån nästa vecka! Mammaaaa...? :D
 
HISS. HISS HISS HISS! HISS. HISS!!!

Ja, den var jättegod alltså. Verkligen jättegod. Enormt krämig (och mäktig) med massor av goa kexbitar i. Det enda jag dissar är förpackningen - den blev jättemjuk och soggig när man haft ute den för att tina, vilket innebär att den blev alldeles knölig och det var svårt att få på locket igen.

oreo.jpg
 
Ja, den var jättegod alltså. Verkligen jättegod. Enormt krämig (och mäktig) med massor av goa kexbitar i. Det enda jag dissar är förpackningen - den blev jättemjuk och soggig när man haft ute den för att tina, vilket innebär att den blev alldeles knölig och det var svårt att få på locket igen.

Det är nog för att man ska äta hela förpackningen på en gång ;) :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Akvarietråden IV
  • Avliva aggressiv hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp